ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت – کاملا ساده و کاربردی

آموزش پاورپوینت مجموعه فارسی درس 07 شهریور 1401
آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت

از اصلی ترین مهارت های دانشجویان و دانش آموزان در سال های اخیر می توان به ساخت و ارائه پاورپوینت اشاره کرد. بیشتر اساتید نیز برای انتقال مطالب درسی از پاورپوینت استفاده می کنند. باید به این نکته توجه کرد که این روش مزایای زیادی نسبت به مدل های قدیمی تر و سنتی آموزش در کلاس درس دارد.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که در مدرسه ، دانشگاه ، محل کار و … برای یک ارائه حرفه ای از پاورپوینت استفاده کرده اید. همچنین ممکن است برای ارائه بخشی از مطالب خود نیاز به نمایش یک فیلم کوتاه در اسلاید های خود داشته اید. در ادامه می توانید آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت را به صورت ساده و کاربردی یاد بگیرید.

آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت ویندوز

در مرحله اول آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت، قبل از هر چیز شما باید فیلمی که می‌خواهید در ارائه خود قرار دهید را از قبل بر روی کامپیوتر مبتنی بر ویندوز یا مک تان ذخیره کنید. سپس ارائه خود را روی نرم‌افزار پاورپوینت باز کنید. بعد از باز کردن پاورپوینت، در پنجره آن و از نوار کناری در سمت چپ، اسلایدی که می‌خواهید حاوی ویدیو باشد را انتخاب کنید.

آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت

سپس در بالای پنجره پاورپوینت، بر روی گزینه Insert کلیک کنید.

آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت

در این مرحله از آموزش اضافه کردن فیلم در پاورپوینت، در قسمت Insert، زیر بخش Media (که در راست‌ترین بخش از رابط کاربری قرار دارد) بر روی گزینه Video کلیک کنید.

آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت

پس از کلیک کردن بر روی گزینه گفته شده، منویی با عنوان «Insert Video From» را مشاهده می کنید. در این منو باید بر روی گزینه This Device کلیک کنید.

آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت

در این قسمت از نحوه اضافه کردن فیلم در پاورپوینت، پنجره استاندارد و همیشگی کامپیوتر برای انتخاب فایل‌ فیلم مورد نظرتان باز می شود. سپس در اینجا باید به پوشه ای بروید که فیلم مورد نظرتان در آنجا است. پس از آن بر روی فایل ویدیویی دو بار کلیک کنید تا فرایند اضافه کردن فیلم در پاورپوینت انجام گیرد.

آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت

در آخرین مرحله اضافه کردن فیلم در پاورپوینت، می توانید ویدیوی منتخب خود را درون پاورپوینت مشاهده کنید. همچنین میتوانید برای تنظیم کردن ابعاد ویدیو، بر روی آن کلیک کنید و بوسیله آیکن‌های کوچک در کناره‌های فیلم ابعاد آن را تغییر دهید.

آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت

پاورپوینت سازه های فولادی و بتنی

پاورپوینت آماده سازه های فولادی و بتنی

پاورپوینت سازه های فولادی و بتنی در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

گذاشتن فیلم در پاورپوینت در سیستم عامل mac

برای اضافه کردن فیلم در پاورپوینت در سیستم عامل مک، اولین کاری که باید انجام دهید تغییر صفحۀ نمایش به نمای معمولی normal view می باشد. سپس مراحل پایین را دنبال کنید:

Insert > Video > Movie from File

پس از آن فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه insert کلیک کنید. سپس براحتی می توانید تنظیمات مربوط به پخش ویدیو را ویرایش کرده و مشخص کنید. نکته مهم پایانی این است که برای اضافه کردن فیلم در پاورپوینت، باید فرمت آن یکی از فرمت های swf ,asf ,avi ,wmv ,mpg/mpeg ,mp4 باشد تا در پاورپوینت نمایش داده شود.

مجموعه فارسی درس

بزرگ ترین مجموعه پاورپوینت ایران

مطالب مرتبط

آموزش اضافه کردن متن در پاورپوینت

اضافه کردن متن در پاورپوینت

مجموعه فارسی درس 27 دی 1400
آموزش نصب پاورپوینت در گوشی

آموزش نصب پاورپوینت در گوشی

مجموعه فارسی درس 14 اردیبهشت 1401

دیدگاهتان را بنویسید

تخفیف 15 درصدی ویژه اردیبهشت ماه - کد تخفیف شما: farsidars
preloader