ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

آموزش نصب پاورپوینت در گوشی

آموزش پاورپوینت مجموعه فارسی درس 14 اردیبهشت 1401
آموزش نصب پاورپوینت در گوشی

آموزش نصب پاورپوینت در گوشی

امروز قصد داریم آموزش نصب پاورپوینت در گوشی را به شما آموزش بدیم. خب همانطور که می دونید نرم افزار پاورپوینت یک نرم افزار فدرتمند برای ارئه مطالب، در کنفرانس، سر کلاس درس، سمینار ها و … می باشد. البته نرم افزار های متعددی برای ارائه وجود دارد ولی یکی از کابردی ترین آن ها همان نرم افزار پاورپوینت مربوط به شرکت ماکروسافت آفیس هست. Microsoft PowerPoint Mobile یا همون پاورپوینت برای گوشی بهترین برنامه و اپلیکیشن برای بررسی، ارائه و ایجاد پاورپوینت در تلفن‌ها و تبلت‌ها می باشد.

ما در این آموزش قصد داریم تا به شما نحوه نصب و استفاده از نرم افزار پاورپوینت در گوشی را گام به گام توضیح دهیم. پس با فارسی درس همراه باشید.

دانلود نرم افزار پاورپوینت از کافه بازار

راحترین روش برای دانلود نرم افزار پاورپوینت برای گوشی استفاده از برنامه کافه بازر است که می توانید از لینک زیر دانلود کنید. البته اینو هم خاطر نشان کنم که من به شخصه کمتر کسی رو میشناسم که نرم افزار بازار تو گوشیش نصب نباشه. به هر حال ساده ترین روش استفاده از کافه بازار برای دانلود نرم افزار پاورپوینت است. راه دیگه هم اینکه شما واژه Microsoft PowerPoint برای گوشی رو توی گوگل سرچ کنید و از سایت های مختلف می تونید اونو دانلود کنید.

لینک دانلود کافه بازار

لینک دانلود کافه بازار از سایت فارسی درس

نصب نرم افزار Microsoft PowerPoint

برای نصب پاورپوینت در گوشی فقط کافیست از قسمت جستوجو واژه Microsoft PowerPoint را تایپ کنید تا نرم افزار پاورپوینت رو براتون بیاره.

آموزش نصب پاورپوینت در گوشی

پس از دانلود بر روی نصب کلیک کنید.

صفحه اول نرم افزار پاورپوینت در گوشی اندرویدی به این صورت برای شما به نمایش در می آید:

آموزش نصب پاورپوینت در گوشی

نحوه ایجاد یک پروژه پاورپوینت در گوشی

برای این کار کافیست از سمت چپ، بالا دکمه بعلاوه + را لمس کنید. شما می توانید از قالب های آماده ای که خود نرم افزار دارد را استفاده کنید یا اگر خودتان قالب آماده دارید آن را بارگذاری کنید.

البته اینو هم بگم که فعلا امکان استفاده از فونت فارسی در این نرم افزار فعلا وجود نداره. به محض آپدیت جدید ماکروسافت احتمال اضافه شدن این قابلیت وجود داره و اگر این کار انجام گرفت در انتهای این مطلب این موضوع رو برای شما آموزش می دهیم.

برای مشاهده نمونه ای از پاورپوینت های حرفه ای به فروشگاه پاورپوینت فارسی درس سر بزنید.

فروشگاه پاورپوینت فارسی درس

جمع بندی

ما در این مطلب فقط نحوه نصب نرم افزار پاورپوینت در گوشی را برای شما آموزش دادیم. در مطالب بعدی نحوه استفاده از نرم افزار پاورپوینت برای گوشی را به شما آموزش خواهیم داد. امیدواریم آموزش نصب پاورپوینت در گوشی برای شما مفید واقع شده باشه.

مجموعه فارسی درس

بزرگ ترین مجموعه پاورپوینت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

preloader