ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
سرزمین پاورپوینت
6 فروش 6 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۶ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

امیرحسین فیروزی فرد - کارشناس رشته مهندسی عمران امیرحسین فیروزی فرد - کارشناس رشته مهندسی عمران

مهندس امیرحسین فیروزی فرد مدیر عامل و توسعه دهنده مجموعه فارسی درس می باشند. ایشان یکی از طراحان برجسته، سئو کار و طراح فایل های پاورپوینت و قالب پایان نامه هستند، همچنین در زمینه طراحی پرزی فعالیت دارند.

پاورپوینت ارائه شده در مورد مدیریت استراتژیک بازاریابی به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

ویدیوی پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی + ارائه کلاسی، سمینار و کنفرانس

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی

پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • ایجاد ارزش مورد انتظار شرکت
  • ارزش ها
  • مدیریت رشد سود
  • مدیریت رشد سود با افزایش درآمدهای فروش
  • مدیریت رشد سود با کاهش هزینه‌ها
  • مدیریت رشد سود از طریق ادغام و کسب (تملک)
  • افزایش حجم فروش از طریق ادغام و کسب (تملک)

دانلود پاورپوینت آماده مدیریت استراتژیک بازاریابی

یک شرکت، یک‌نهاد، کسب‌وکار بر پا شده برای ایجاد ارزش برای ذینفعان خود است. بر این اساس، مدیریت ارزش مورد انتظار شرکت، وجه اساسی استراتژی شرکت است که بنیان خود را به‌صورت سرکت تجاری تعریف می‌کند. ابعاد کلیدی مدیریت ارزش مورد انتظار مشتری،محور این فصل است.

در مورد کسب (تملک) یک شرکت (گیرنده) سهام شرکت دیگر را خریداری و تصاحب می‌کند و در مقابل در مورد ادغام دو شرکت که معمولاً یک اندازه هستند، توافق می‌کنند تا در غالب یک شرکت جدید پیش روند که کمابیش به صورتی برابر نمایش داده‌شده‌اند.شرکت‌ها زمانی پیگیر ادغام و کسب تملک هستند که به این باور رسیده‌اند که فرصت‌های بیرونی ارائه‌دهنده موقعیت بهتری برای به دستیابی به اهداف آنان نسبت به گزینه موجود هستند که معمولاً با دو هدف این کار شکل می‌گیرد.

کاهش هزینه‌ها با رسیدن به‌صرفه اقتصادی نسبت به مقیاس:

هزینه‌های عملیاتی کمتر: ترکیب عملیات(تولید و مدیریت زنجیره تأمین)دو شرکت اغلب به افزایش کارایی به خاطر مقیاس بزرگ‌تر و همکاری بهتر منجر شود.
قدرت همکاری بیشتر: کسب قدرت بر سایر نهاده در زنجیره تحویل – ارزش است به فرض ، انسجام در فضای خرده‌فروشی که به غلبه بازاری توسط چند خرده‌فروش بزرگ مثل شرکت‌های وال مارت و کاستکو منجر می‌شود به‌طور قابل‌ملاحظه ای قدرت خود بر تولیدکنندگان را تقویت می‌کنند تا درنتیجه قدرت افزایش‌یافته به حاشیه سودهای تجاری بهتر امکان ارائه تخفیف بیشتر به مشتریان
هزینه‌های مالی کمتر: ترکیب شرکت‌ها می‌تواند به کاهش هزینه‌های مالی منجر شود زیرا شرکت‌های بزرگ‌تر اغلب دارای زمانی آسان‌تر برای افزایش سرمایه هستند و گرایش دارند تا هزینه تأمین سرمایه کمتری نسبت به شرکت‌های کوچک‌تر داشته باشند.

کاهش هزینه‌ها با رسیدن به دامنه اقتصادی:

کسب هم‌افزایی: ترکیب شرکت‌ها می‌تواند ایجادکننده کارایی عملیاتی با بهینه‌سازی فرایندها و منابع تکمیلی گردد به‌عنوان‌مثال ادغام و کسب تملک منجر به یکپارچگی عمودی نهادها در زنجیره تحویل-ارزش(مثلاً تولیدکننده‌ای که یک تأمین‌کننده را می‌خرد )می‌تواند به‌صرفه جویی هزینه از بهینه‌سازی عملیات مشترک گردد که شامل لجستیک تولید ،جدول زمان‌بندی تحویل و تخصیص منابع گردد.
بهینه‌سازی عملکرد مالی: ادغام و کسب تملک می‌تواند خط محصول شرکت را برای ارتقا عملکرد مالی‌اش در صورت رکود اقتصادی متنوع سازد. همچنین با ترکیب نهادهای مختلف می‌تواند سرمایه را کاهش دهد لذا در مورد تنوع سازی کاهش‌دهنده ریسک مالی است و همچنین ارائه‌دهنده مزیت مالی خاص باشد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۱۶ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Strategic marketing management powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازاریابی

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت بازاریابی درون گرا

پاورپوینت بازاریابی درون گرا

پاورپوینت بازاریابی درون گرا با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت مقایسه سیستم‌های مدیریت یادگیری

پاورپوینت مقایسه سیستم‌های مدیریت یادگیری

پاورپوینت مقایسه سیستم‌های مدیریت یادگیری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت تئوری محدودیت هاپاورپوینت تئوری محدودیت ها

پاورپوینت تئوری محدودیت ها

پاورپوینت تئوری محدودیت ها با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تجزیه و تحلیل طراحی سازمان

پاورپوینت تجزیه و تحلیل طراحی سازمان

پاورپوینت تجزیه و تحلیل طراحی سازمان با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader