ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت دیتا ساینس – Data science

مشاهده پیش نمایش
98,000تومان
4561تعداد بازدید
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
مجموعه فارسی درس
6 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت دیتا ساینس – Data science

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 20 اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت دیتا ساینس – Data science در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد دیتا ساینس – Data science به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت دیتا ساینس – Data science

پاورپوینت دیتا ساینس - Data science پاورپوینت دیتا ساینس - Data science پاورپوینت دیتا ساینس - Data science

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • دیتا ساینس چیست؟
  • دلایل ظهور دیتا ساینس
  • مراحل دیتا ساینس
  • دیتا ساینس چه اجزایی دارد؟
  • دیتا ساینتیست کیست؟
  • کاربردهای دیتا ساینس

دانلود پاورپوینت آماده دیتا ساینس – Data science

دیتا ساینس حوزه‌ای میان‌رشته‌ای است که مفاهیم برنامه نویسی، تجزیه و تحلیل داده، «هوش مصنوعی»، «یادگیری ماشین» (Machine Learning) و «یادگیری عمیق» را شامل می‌شود. هدف این حیطه از مطالعات، شناسایی آماری الگوها و استخراج اطلاعات معنادار از داده‌های حجیم است. داده‌هایی که در حوزه دیتا ساینس مورد بررسی قرار می‌گیرند، می‌توانند از نوع داده خام، داده ساختاریافته و داده غیرساختاریافته باشند. دیتا ساینس این امکان را فراهم می‌کند تا با کمک الگوریتم‌ها، فناوری‌ها و روش‌های علمی مختلف، از انواع مختلف داده‌ها، اطلاعاتی ارزشمند استخراج شود.

تا چندین سال پیش، سازمان‌ها داده‌های خود را با ابزارهایی مانند «اکسل»، در قالبی ساختاریافته ذخیره می‌کردند و ابزارهای «هوش تجاری» را به منظور پردازش آن‌ها به کار می‌بردند. بر خلاف گذشته، داده‌های فعلی از حجم بسیار زیادی برخوردار هستند و ساختار اکثر داده‌ها، غیرساختاریافته است. این داده‌ها از منابع مختلفی مانند لاگ‌های مالی، فایل‌های متنی، فرم‌های چندرسانه‌ای و نرم‌افزارهای مختلف گردآوری می‌شوند.

از ابزارهای هوش تجاری ساده نمی‌توان برای پردازش چنین حجم عظیمی از داده‌ با ساختارهای متفاوت استفاده کرد. به همین خاطر، مدیریت، پردازش و تحلیل حجم عظیمی از داده‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین چالش‌ها در سازمان‌ها محسوب می‌شد.

به منظور حل چنین چالشی، باید روش‌ها و فناوری‌های کارآمد، پیچیده و قدرتمندی برای استخراج اطلاعات معنادار از داده‌های خام مورد استفاده قرار می‌گرفت که همین امر دلیل ظهور حوزه دیتا ساینس شد.

از حوزه دیتا ساینس می‌توان برای پیش‌بینی رویدادها استفاده کرد. به منظور درک چنین کاربردی، می‌توان از مثال پیش‌بینی وضعیت آب و هوا کمک گرفت. از داده‌های جمع‌آوری شده از کشتی‌ها، رادارها و ماهواره‌ها به منظور تحلیل و ساخت مدل استفاده می‌شود. از مدل ساخته شده علاوه‌ بر پیش‌بینی وضعیت آب و هوا، می‌توان در پیش‌بینی رخداد بلایای طبیعی نیز استفاده کرد.

از دیتا ساینس می‌توان در تصمیم‌گیری پیرامون موضوعی خاص نیز استفاده کرد. ماشین‌های خودرانی را در نظر بگیرید که داده‌های خود را از حسگرهایی مانند رادار، دوربین و لیزر دریافت می‌کنند تا بتوانند محیط اطراف خود را بشناسند. این نوع ماشین‌ها با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق و مدل‌های یادگیری ماشین می‌توانند بر اساس داده‌های دریافتی، تصمیم بگیرند چه موقع سرعت خود را زیاد کنند، چه زمانی از سرعت خود بکاهند یا در چه موقعیتی متوقف شوند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت دیتا ساینس – Data science در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در 20 اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Data science powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت دیتا ساینس – Data science

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت دی وی دی - DVD

پاورپوینت دی وی دی – DVD

پاورپوینت دی وی دی – DVD با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

4561 بازدید 98,000تومان
پاورپوینت اسکرام

پاورپوینت اسکرام

پاورپوینت اسکرام با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

4561 بازدید 98,000تومان
پاورپوینت مارک زاکربرگ

پاورپوینت مارک زاکربرگ – زندگی نامه، بیوگرافی

پاورپوینت مارک زاکربرگ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

4561 بازدید 98,000تومان
پاورپوینت وایمکس - Wimax

پاورپوینت وایمکس – Wimax

پاورپوینت وایمکس – Wimax با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

4561 بازدید 98,000تومان
تخفیف 15 درصدی ویژه اردیبهشت ماه - کد تخفیف شما: farsidars
preloader