ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت سرطان سینه

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
سرزمین پاورپوینت
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت سرطان سینه

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت سرطان سینه در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

امیرحسین فیروزی فرد - کارشناس رشته مهندسی عمران امیرحسین فیروزی فرد - کارشناس رشته مهندسی عمران

مهندس امیرحسین فیروزی فرد مدیر عامل و توسعه دهنده مجموعه فارسی درس می باشند. ایشان یکی از طراحان برجسته، سئو کار و طراح فایل های پاورپوینت و قالب پایان نامه هستند، همچنین در زمینه طراحی پرزی فعالیت دارند.

پاورپوینت ارائه شده در مورد سرطان سینه در اثر فروچاله های کارستی به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه ی کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت سرطان سینه

پاورپوینت سرطان سینه پاورپوینت سرطان سینه پاورپوینت سرطان سینه

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • سرطان سینه چیست؟
  • انواع سرطان سینه
  • علائم سرطان پستان
  • علت سرطان سینه
  • تفاوت کیست و توده سرطانی
  • روش های تشخیص سرطان سینه
  • درمان سرطان پستان

دانلود پاورپوینت آماده سرطان سینه

سلول های بدن دائم در حال تکثیر و جانشینی هستند، اما گاهی تکثیر این سلول­ها از حد طبیعی فراتر می­رود و به شکل نامنظم و غیر قابل کنترل شروع به تکثیر می­کنند که در نهایت باعث ایجاد توده های سرطانی می­شوند. اگر این توده­ها در اطراف بافت سینه و یا گره­های لنفاوی اطراف سینه، مانند زیر بغل و یا ناحیه ترقوه رشد کنند اصطلاحا سرطان سینه گفته می­شوند.

سرطان پستان نوعی از سرطان است که عملکرد تقسیم سلولی در سلول‌های پستان را دچار اختلال می‌کند. سلول‌های سرطانی پستان در شخصی که مبتلا شده، بدون کنترل و بیش از حدی که لازم است تکثیر می‌شوند. سرطان پستان انواع مختلفی دارد. نوع آن بستگی به این دارد که کدام نوع از سلول‌های پستان دچار این اختلال شده‌اند. این سرطان ممکن است از جاهای مختلفی در پستان آغاز شود.

پستان سه بخش کلی دارد:

  • لوبول‌ها: غده‌هایی که شیر در آنها ساخته می‌شود.
  • مجراها: لوله‌هایی که شیر را از لوبول به نوک پستان می‌رسانند.
  • بافت همبند: بافت لیفی و بافت چربی که بخش‌های دیگر پستان را در برمی‌گیرد و کنار هم نگاه می‌دارد.

بیشتر سرطان‌های پستان از مجراها یا لوبول آغاز می‌شود. سلول‌های سرطانی می‌توانند از طریق رگ‌های خونی و مسیرهای لنفاوی به سمت بیرون از پستان حرکت کنند و در بقیه‌ی بدن گسترش پیدا کنند. در این حالت می‌گوییم سرطان متاستاز رخ داده است.

کارسینوم لوبولار درجا یا LCIS باز هم یک نوع غیرتهاجمی است که در غدد تولیدکننده شیری که در انتهای مجرای پستان هستند ایجادشده و رشد می‌کنند. این وضعیت نیز کاملاً غیرتهاجمی است و علت آن نیز این است که به هیچکدام از بافت‌های اطراف جمله نکرده و هیچ مزاحمتی برای آنان ندارد. اما همانند کارسینوم داکتال درجا می‌تواند فرد مبتلا شده را در مراحل بعدی زندگی به سرطان سینه تهاجمی مبتلا کند.

برعکس سرطان سینه غیرتهاجمی، نوع تهاجمی آن درست خارج از مجاری یا لوبول‌ها شکل می‌گیرد و به‌راحتی به بافت‌های اطراف حمله می‌کند و گسترش می‌یابد. اصطلاح “سرطان سینه در مراحل اولیه”در اصل سرطانی است که در فرد بیمار وجود دارد. این امکان ممکن است پیشامد کرده باشد که بیماری به غدد لنفاوی و یا قسمت‌های زیر بغل نیز گسترش ‌یافته اما پیشرفت بیشتری نداشته است.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت سرطان سینه در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Breast Cancer powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت سرطان سینه

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت آمینو اسید ها

پاورپوینت آمینو اسید ها

پاورپوینت آمینو اسید ها با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت حمله قلبی

پاورپوینت حمله قلبی

پاورپوینت حمله قلبی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت اختلال پرخوری

پاورپوینت اختلال پرخوری

پاورپوینت اختلال پرخوری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت سیستم حرکتی بدن

پاورپوینت سیستم حرکتی بدن

پاورپوینت سیستم حرکتی بدن با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader