ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت یونیتی و بازی سازی

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت یونیتی و بازی سازی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۶ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت یونیتی و بازی سازی در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد یونیتی و بازی سازی به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت یونیتی و بازی سازی

پاورپوینت یونیتی و بازی سازی پاورپوینت یونیتی و بازی سازی پاورپوینت یونیتی و بازی سازی

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تاریخچه
  • ویژگی‌های برجسته یونیتی
  • مزایا و معایب یونیتی
  • امکانات و قابلیت‌های کلیدی یونیتی
  • آموزش نصب یونیتی ۲۰۲۱ بر روی ویندوز
  • آموزش ساخت بازی اندروید با unity
  • آموزش ساخت بازی ویندوز با unity
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده یونیتی و بازی سازی

یونیتی (Unity) یک موتور بازی سازی و توسعه نرم‌افزار است که توسط شرکت Unity Technologies توسعه و توزیع می‌شود.

این ابزار قدرتمند و چند منظوره، به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های کامپیوتری را برای پلتفرم‌های مختلف مانند ویندوز، مک، اندروید، آی‌اواس و کنسول‌های بازی مثل پلی استیشن و ایکس باکس ایکس توسعه دهند.

یونیتی دارای یک محیط توسعه یکپارچه (IDE) است که به توسعه‌دهندگان ابزارها و قابلیت‌هایی را برای طراحی و توسعه نرم‌افزارها ارائه می‌دهد.

یونیتی توسط دیوید هلمگارد، نیکلاس اسلیندر و یوسف ولنتین در سال ۱۹۹۷ تأسیس شد. در ابتدا، شرکت Unity Technologies به توسعه ابزارهای نرم‌افزاری برای صنعت بازی سازی متمرکز شد. در سال ۲۰۰۵، نسخه اولیه یونیتی با نام Unity 1.0 برای سیستم عامل مکینتاش عرضه شد. در سال‌های بعدی، با اضافه شدن قابلیت‌ها و امکانات جدید، یونیتی توانست بازارهای دیگری مانند ویندوز را نیز تحت پوشش خود قرار دهد.

تا به امروز، یونیتی با عرضه نسخه‌های جدیدی مانند یونیتی ۲۰۱۷، یونیتی ۲۰۱۹ و یونیتی ۲۰۲۰ بهبودات و امکانات بیشتری برای توسعه‌دهندگان ارائه داده است. از آن زمان تاکنون، یونیتی به عنوان یکی از محبوب‌ترین موتورهای بازی سازی و توسعه نرم‌افزار در صنعت شناخته شده است.

Unity یک موتور بازی بسیار قدرتمند و محبوب است که توسعه دهندگان بازی می‌توانند از آن برای ساخت انواع بازی‌ها استفاده کنند. با استفاده از Unity، شما می‌توانید بازی‌های سه بعدی و دو بعدی زیبا و جذاب را بسازید و به انواع پلتفرم‌ها از جمله ویندوز، مک، iOS، اندروید و کنسول‌های بازی انتقال دهید.

در کل، Unity یکی از بهترین ابزارها برای توسعه بازی است که توسعه دهندگان بازی‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. با قابلیت‌های قدرتمند، امکانات کاربردی و جامعی که ارائه می‌دهد، Unity به شما کمک می‌کند تا بازی‌های خلاقانه و جذابی را بسازید و با جامعه توسعه دهندگان Unity همکاری کنید.

Unity از یک رابط کاربری آسان و کارا برخوردار است که به شما امکان می‌دهد صحنه‌ها، شخصیت‌ها، اشیاء و تنظیمات دیگر را به سادگی بسازید و ویرایش کنید. همچنین،Unity دارای ابزارهای قدرتمندی برای شبیه‌سازی فیزیک، انیمیشن، صدا و ترکیب آنها است.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت یونیتی و بازی سازی در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۳۶ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

unity powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت یونیتی و بازی سازی

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت گیت هاب (GitHub)

پاورپوینت گیت هاب (GitHub)

پاورپوینت گیت هاب (GitHub) با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت پروپاگاندا

پاورپوینت پروپاگاندا

پاورپوینت پروپاگاندا با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت قرآن

پاورپوینت قرآن

پاورپوینت قرآن با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت هاست رادیو یا رادیوی اینترنتی

پاورپوینت هاست رادیو یا رادیوی اینترنتی

پاورپوینت هاست رادیو یا رادیوی اینترنتی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
تولد مدیر مجموعه فارسی درس 12 مهر - کد تخفیف تا 10 روز: farsidars3
+ +