ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد کاربرد و اهمیت اپن سورس به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس

پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس

پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس

پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تاریخچه
  • تعریف اپن سورس
  • کاربردهای اپن سورس
  • مزایای اپن سورس
  • معایب اپن سورس
  • نمونه های موفق از پروژه های اپن سورس
  • جوامع و منابع اپن سورس
  • مقایسه اپن‌سورس با تجاری
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده کاربرد و اهمیت اپن سورس

اپن سورس یک مفهوم در حوزه نرم افزارهای کامپیوتری است که به معنای مجوز دادن به کاربران برای دسترسی، استفاده، تغییر، و بهبود کدهای منبع باز است. این مفهوم اولین بار توسط ریچارد استالمن، بنیانگذار پروژه GNU، مطرح شد.

اپن‌سورس یک رویکرد جدید و پیشرفته برای توسعه نرم‌افزارها است که مزایای آن از جمله قابلیت دسترسی، کاهش هزینه‌ها، افزایش امنیت، همکاری و توسعه جامعه برنامه‌نویسان و قابلیت اعتماد بین کاربران است.

ریشه های اپن سورس به دهه ۱۹۶۰ میلادی در جامعه توسعه نرم افزاری بازمی گردد. در آن زمان، تمرکز اصلی توسعه نرم افزارها بر روی دسترسی به کدهای منبع بود و کاربران به طور معمول برای بهبود، تغییر و توسعه نرم افزارها، باید به صورت مجزا با توسعه دهندگان تماس بگیرند.

در سال های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ با رشد شبکه های کامپیوتری و ارتباطات، این فرآیند دسترسی به کدهای منبع باز، برای جوامع توسعه نرم افزاری به اهمیت دو چندانی رسید.

اپن سورس به کدهای منبع باز یا نرم افزارهایی اطلاق می‌شود که کدهای آنها در دسترس عموم قرار دارد و هر کسی می‌تواند آنها را بخواند، استفاده کند، تغییر دهد و با اشتراک گذاری تغییرات خود، به توسعه و بهبود آنها کمک کند.

کاربردهای اپن سورس

  1. سیستم عامل ها: یکی از مهمترین کاربردهای اپن سورس در این حوزه، توسعه و استفاده از سیستم عامل های منبع باز مانند لینوکس است. لینوکس به عنوان یک سیستم عامل قدرتمند و پایدار استفاده می شود و با توجه به شفافیت کدها، امنیت و عملکرد بهبود یافته است.
  2. بانکداری: اپن سورس در صنعت بانکداری نقش مهمی ایفا می کند. برنامه های متن باز بانکی مانند Apache Fineract و OpenCBS به بانک ها کمک می کنند تا سیستم های مدیریت مالی خود را به صورت سفارشی وقابل تغییر طراحی کنند و از امنیت بالا و کاهش هزینه ها بهره مند شوند.
  3. تجارت الکترونیک: اپن سورس در تجارت الکترونیک نقش مهمی ایفا می کند. نرم افزارهای متن باز مانند Magento  و WooCommerce به فروشگاه های آنلاین کمک می کنند تا سایت های خود را سریعتر و قدرتمندتر ساخته و بازدهی بالاتری را تجربه کنند.
  4. سیستم های مدیریت محتوا: سیستم های مدیریت محتوا متن باز مانند WordPress و Drupal اجازه می دهند تا وبسایت ها و وبلاگ ها را به سادگی و با امکانات گسترده مدیریت کنید و قابلیت های مختلفی مانند سفارشی سازی طرح بندی، افزودن افزونه ها و بهینه سازی SEO را فراهم می کنند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

1 دیدگاه برای پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت ایمانوئل کانت

پاورپوینت ایمانوئل کانت

پاورپوینت ایمانوئل کانت با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت زبان برنامه نویسی سی شارپ #C

پاورپوینت زبان برنامه نویسی سی شارپ #C

پاورپوینت زبان برنامه نویسی سی شارپ #C با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت مبدل کاتالیستی خودرو

پاورپوینت مبدل کاتالیستی خودرو

پاورپوینت مبدل کاتالیستی خودرو با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تلسکوپ جیمز وب

پاورپوینت تلسکوپ جیمز وب

پاورپوینت تلسکوپ جیمز وب با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
تولد مدیر مجموعه فارسی درس 12 مهر - کد تخفیف تا 10 روز: farsidars3
+ +
preloader