ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت نیکولا تسلا

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت نیکولا تسلا

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۶ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت نیکولا تسلا در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد نیکولا تسلا به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت نیکولا تسلا

پاورپوینت نیکولا تسلا

پاورپوینت نیکولا تسلا

پاورپوینت نیکولا تسلا

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • زندگینامه نیکولا تسلا
  • ازدواج نیکولا تسلا
  • دوران کاری نیکولا تسلا
  • کار تسلا در شرکت ادیسون
  • اختراعات نیکولا تسلا
  • نقش نیکولا تسلا در پیشرفت فناوری برق و مغناطیس
  • تاثیر اختراعات تسلا بر صنایع و جوامع دنیا
  • تاسیس شرکت تسلا و تحولات صنعت خودرو الکتریکی
  • واحد اندازه گیری تسلا
  • اعداد تسلا
  • ارتباط تسلا با فرا زمینی ها
  • آزمایشگاه های سری نیکولا تسلا
  • برج واردنکلیف تسلا
  • سخنان نیکولا تسلا
  • جوایز نیکولا تسلا
  • مرگ مشکوک نیکولا تسلا
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده نیکولا تسلا

نیکولا تسلا، عالم، مخترع و مهندس برجسته‌ای بود که با اختراعات و کشف‌های بسیار خود، به عنوان یکی از بزرگترین نیروهای تأثیرگذار در صنعت برق شناخته می‌شود.

زندگی و کار نیکولا تسلا پر از خلاقیت، نوآوری و تلاش برای توسعه فناوری بود. وی به عنوان پدر تکنولوژی برق متناوب شناخته می‌شود و اختراعات او در زمینه برق و مغناطیس، تأثیر فراوانی در صنایع و جوامع جهان داشته است.

نیکولا تسلا در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۱۸۵۶ در شهر اسمیلان، امپراتوری اتریش (اکنون قسمتی از کرواسی) به دنیا آمد. او از خانواده‌ای صربی تبار بود و پدرش کشیش ارتودکس صرب بود. از جوانی علاقه بسیاری به فیزیک و مهندسی نشان داد و مولفه‌های بزرگی از علاقه و استعداد خود را در زمینه ریاضیات و فیزیک نشان داد.

پس از تحصیل در دانشگاه فنی گراز و دانشگاه توماس جفرسون در بلگراد، تسلا به پاریس رفت و در آنجا بر روی توسعه فناوری برق کار کرد. او در سال ۱۸۴۴به آمریکا مهاجرت کرد و به سرعت در صنعت برق این کشور شهرتی یافت. اختراعات نیکولا تسلا در زمینه سیستم توزیع نیروی برق متناوب، موتورهای القایی، ترانسفورماتورها و سایر تجهیزات الکتریکی، دوره‌ای جدید در توسعه صنایع برقی به وجود آورد.

نیکولا تسلا عقاید بسیار عجیبی داشت او هرگز ازدواج نکرده بود اما به مردم می گفت که روزی عاشق یک کبوتر بوده است. او هر روز به پارک می رفت و به کبوترهای پارک غذا می داد.

کبوتر مورد نظر او هر روز برای دریافت غذا به پیش نیکولا تسلا می آمد. حتی تسلا خیلی جدی عنوان می کرد که این کبوتر مثل یک انسان عاشق من است و من نیز او را دوست دارم و عنوان می کرد که عشق کبوتر انگیزه من برای رسیدن به اهدافم هست. دلیل ازدواج نکردن نیکولا تسلا نیز همین علاقه زیاد او نسبت به کبوتر ها بوده است.

تسلا در سال ۱۸۸۱ برای کار در شرکت تلگراف به بوداپست مجارستان نقل مکان کرد. وی به محض ورود متوجه شد که این شرکت در حال ساخت است و فعال نیست به همین دلیل به عنوان نقشه‌کش در دفتر مرکزی تلگراف کار کرد سپس بعد از اینکه مرکز تلفن بوداپست بهره‌برداری شد تسلا به عنوان مدیر برق مشغول کار شد.

 

طی دوران کاری، تسلا تجهیزات و امکانات بسیاری را در ایستگاه مرکزی ایجاد کرد و ادعا کرد که یک سیستم تکرارگر یا تقویت کننده را در تلفن تکمیل کرده است که هیچ گاه ثبت اختراع و معرفی نشده است.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت نیکولا تسلا در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۶ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

1 دیدگاه برای پاورپوینت نیکولا تسلا

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت داریوش بزرگ

پاورپوینت داریوش بزرگ

پاورپوینت داریوش بزرگ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت نقش دین و مذهب و معنویت در سلامت روان

پاورپوینت نقش دین و مذهب و معنویت در سلامت روان

پاورپوینت نقش دین و مذهب و معنویت در سلامت روان با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت رم RAM

پاورپوینت حافظه رم RAM

پاورپوینت رم RAM با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت کسب درآمد از اینستاگرام

پاورپوینت کسب درآمد از اینستاگرام

پاورپوینت کسب درآمد از اینستاگرام با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader