ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت زبان برنامه نویسیPHP

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت زبان برنامه نویسیPHP

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۲ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت زبان برنامه نویسیPHP در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد زبان برنامه نویسیPHP به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت زبان برنامه نویسیPHP

پاورپوینت زبان برنامه نویسیPHP

پاورپوینت زبان برنامه نویسیPHP

پاورپوینت زبان برنامه نویسیPHP

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تاریخچه
  • مخترع زبان برنامه نویسی php
  • کاربرد زبان برنامه نویسی php
  • مزایای زبان برنامه نویسی php
  • معایب زبان برنامه نویسی php
  • دستورات خروجی در زبان برنامه نویسی php
  • دستورات ورودی در زبان برنامه نویسی php
  • دستورات شرطی در زبان برنامه نویسی php
  • دستورات تکرار و حلقه‌ها در زبان برنامه نویسی php
  • نحوه نوشتن تابع در زبان برنامه نویسی php
  • مقایسه زبان برنامه نویسی php با jQuery
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده زبان برنامه نویسیPHP

PHP  یک زبان برنامه‌نویسی سمت سرور است که اصولا برای توسعه وب استفاده می‌شود. اولین بار در سال ۱۹۹۴ توسط راسموس لردورف (Rasmus Lerdorf)  طراحی و ایجاد شد یکی از ویژگی‌های برجسته PHP، قابلیت اجرای داینامیک کد است. با استفاده از PHP، می‌توانید صفحات وب پویا و تعاملی ایجاد کنید. همچنین،  PHPبه خوبی با بانک‌های اطلاعاتی ارتباط برقرار می‌کند و قابلیت پردازش و مدیریت داده ها را فراهم می‌کند زبان برنامه‌نویسی PHP، یک زبان متن باز است، به این معنی که کد نوشته شده با PHP می‌تواند به‌صورت عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

تاریخچهPHP  به سال ۱۹۹۴ برمی‌گردد، زمانی که راسموس لردورف یک نسخه اولیه از آن را تحت نام Personal Home Page Tools ایجاد کرد. این نسخه اولیه تنها شامل مجموعه‌ای از اسکریپت‌های Perl بود که برای مدیریت داده‌ها در صفحات وب استفاده می‌شد.

PHP  یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که به منظور توسعه وب ایجاد شده است. نام PHP اختصاری برای Personal Home Page بود که در آغاز به منظور تولید صفحات وب پویا برای وبسایت شخصی راسموس لردورف  (Rasmus Lerdorf)استفاده می‌شد. به طور مداوم، نسخه‌های جدیدتری از PHP با بهبودها و اضافه کردن ویژگی‌های جدید منتشر شده است.

زبان PHP در اوایل دهه ۱۹۹۰ توسط راسموس لردورف (Rasmus Lerdorf) نوشته شد. ابتدا آن را به عنوان یک مجموعه اسکریپت تحت وب برای صفحات شخصی‌اش با نام Personal Home Page Tools”” ایجاد کرد، اما در ادامه آن را به یک زبان برنامه‌نویسی سمت سرور تبدیل کرد. پس از آن، توسعه PHP به دست تیم توسعه‌دهندگانی که تحت نام The PHP Group فعالیت می‌کنند گذاشته شد. اکثر توسعه‌دهندگان فعلی PHP از اعضای این تیم هستند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت زبان برنامه نویسیPHP در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۲ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

1 دیدگاه برای پاورپوینت زبان برنامه نویسیPHP

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت الگوریتم بهینه ساز ملخ

پاورپوینت الگوریتم بهینه ساز ملخ

پاورپوینت الگوریتم بهینه ساز ملخ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت الکتروگراویمتری

پاورپوینت الکتروگراویمتری

پاورپوینت الکتروگراویمتری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت بازار یابی شبکه های اجتماعی

پاورپوینت بازار یابی شبکه های اجتماعی

پاورپوینت بازار یابی شبکه های اجتماعی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت هوش مصنوعی Pi

پاورپوینت هوش مصنوعی Pi

پاورپوینت هوش مصنوعی Pi با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
تولد مدیر مجموعه فارسی درس 12 مهر - کد تخفیف تا 10 روز: farsidars3
+ +
preloader