ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت هش در بلاک چین

مشاهده پیش نمایش
89,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت هش در بلاک چین

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت هش در بلاک چین در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد هش در بلاک چین به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت هش در بلاک چین

پاورپوینت هش در بلاک چین

پاورپوینت هش در بلاک چین

پاورپوینت هش در بلاک چین

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تعریف هش
  • کاربردهای هش در بلاک چین
  • مفهوم و کاربرد تابع امضای دیجیتالی در بلاک چین
  • مزایای هش در بلاک چین
  • معایب هش در بلاک چین
  • روش‌هایی برای بهبود امنیت هش در بلاک چین
  • الگوریتم‌های هش مورد استفاده در بلاک چین
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده هش در بلاک چین

هش در بلاک چین در بسیاری از جنبه‌ها از جمله ساخت بلاک‌های جدید، احراز هویت کاربران و ثبت تراکنش‌ها استفاده می‌شود. این به سلامت و امنیت داده‌ها در بلاک چین کمک می‌کند

در بلاک چین، تابع هش به عنوان یکی از اصلی‌ترین مکانیزم‌ها برای تضمین صحت و امنیت فرایند افزودن بلاک جدید به شبکه بکار می‌رود. با استفاده از تابع هش، بلاک‌های جدید با بلاک‌های پیشین در زنجیره بلاک چین متصل می‌شوند و صحت و امنیت اطلاعات در شبکه تضمین می‌شود.

هش یک تابع رمزنگاری است که داده های ورودی را به شکل یک عدد ثابت و با طول ثابت تبدیل می کند. در واقع، تابع هش یک الگوریتم رمزنگاری است که یک رشته دلخواه از داده ها را به یک رشته هش شده با طول ثابت تبدیل می کند.

کاربردهای هش در بلاک چین

اثبات کار (Proof of Work): در بلاک چین، برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها و اضافه کردن بلاک‌های جدید به زنجیره بلاک، نیاز به اثبات کار داریم. این اثبات کار با استفاده از هش صورت می‌گیرد.

امنیت تراکنش‌ها: در بلاک چین، تراکنش‌ها با استفاده از هش‌ها امنیت بالایی دارند. هر تراکنش دارای یک هش منحصر به فرد است که مبنایی برای اثبات وجود و صحت آن تراکنش در بلاک چین است. هش تراکنش‌ها می‌تواند به عنوان امضای دیجیتال برای تأیید هویت و اعتبار تراکنش‌ها عمل کند.

ایجاد آدرس‌های بلاک چین: برای ایجاد آدرس‌های بلاک چین که به عنوان مخاطبان تراکنش‌ها عمل می‌کنند، از هش استفاده می‌شود. با استفاده از هش، می‌توان هر آدرس را به یک کد هش یا مقدار بایتی ثابت تبدیل کرد که به عنوان یک شناسه یکتا برای آدرس استفاده می‌شود.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت هش در بلاک چین در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Hash in blockchain powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت هش در بلاک چین

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت پرورش کبک

پاورپوینت پرورش کبک

پاورپوینت پرورش کبک با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت انواع داده در یادگیری ماشین

پاورپوینت انواع داده در یادگیری ماشین

پاورپوینت انواع داده در یادگیری ماشین با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت الگوریتم بهینه ساز پروانه

پاورپوینت الگوریتم بهینه ساز پروانه – الگوریم هوش جمعی

پاورپوینت الگوریتم بهینه ساز پروانه با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت فایروال (FireWall) چیست؟

پاورپوینت فایروال (FireWall) چیست؟

پاورپوینت فایروال (FireWall) چیست؟ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader