ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت هک با پایتون

مشاهده پیش نمایش
89,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت هک با پایتون

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۷ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت هک با پایتون در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد هک با پایتون به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت هک با پایتون

پاورپوینت هک با پایتون

پاورپوینت هک با پایتون

پاورپوینت هک با پایتون

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • پایتون چیست؟
  • چرا پایتون یاد بگیریم؟
  • هک چیست؟
  • یادگیری پایتون برای هک چقدر طول می‌کشد؟
  • توصیه های امنیتی جهت جلوگیری از هک شدن
  • کتابخانه‌های پایتون برای هک
  • چگونه با پایتون هک کنیم؟
  • چرا هک اخلاقی؟
  • آموزش هک با پایتون
  • رمزنگاری MD5 چیست؟
  • شروع برنامه نویسی هک با پایتون
  • ساخت پسورد لیست
  • اجرای برنامه
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده هک با پایتون

پایتون یک زبان برنامه نویسی محبوب و پر کاربرد است. این زبان توسط Guido van Rossum ایجاد شد و در سال ۱۹۹۱ منتشر شد که در زمینه برنامه نویسی کاربردهای فروانی دارد و  برای موارد زیر استفاده می شود:

  • توسعه وب (سمت سرور)
  • توسعه نرم افزار
  • ریاضیات
  • برنامه نویسی سیستم

پایتون زبانی شی‌گرا و سطح بالا با اهداف عمومی می‌باشد که می‌شود هر کاری را با آن انجام داد این زبان برنامه‌نویسی Open Source یا متن‌باز است و در زمینه‌های مختلف ازجمله توسعه وب (سمت سرور)، توسعه نرم‌افزار، ریاضیات، برنامه نویسی سیستم کاربرد دارد.

واژه هک برای اولین بار به دوره دهه ۶۰ میلادی باز می گردد. هک به معنای دستیابی به آن چیزی است که نمی توانید در حالت عادی آن را داشته باشید، مانند دسترسی غیر مجاز به یک شبکه کامپیوتری در حالی که ورود به آن امکان پذیر نیست، یا دارای پسورد است! به طور کلی هر زمان که سخنی از هک می شود، اشاره ای به کارهای غیرقانونی نیز دارد.

عموماً هدف از هک کردن کسی یا چیزی، همانند دزدی است اما به روش مدرن! هدف هکرها دزدیدن اطلاعات یا در بسیاری از موارد آسیب رساندن به سیستم است. اگر قصد دارید از هک شدن سیستم جلوگیری کنید، بایستی چند اقدام امنیتی در این باره انجام دهید.

زمان لازم برای یادگیری پایتون برای هک و درک انواع کد پایتون برای هک بستگی به تجربه کدنویسی موجود شما دارد. اگر از قبل دانش برنامه‌نویسی دارید، درک پایتون برای هک ممکن است فقط به چند روز یادگیری اختصاصی نیاز داشته باشد. با این حال، اگر در زمینه برنامه‌نویسی تازه‌کار هستید، ممکن است چندین ماه طول بکشد تا مهارت پیدا کنید.

برای افزایش دانش از هک و امنیت سایبری، ضروری است که با کتابخانه‌های هک پایتون و سایر کتابخانه‌های امنیت سایبری که ممکن است در پروژه‌های آینده ارزشمند باشند آشنا شوید. با پیشرفت، مهارت‌ها و دانش لازم برای استفاده مؤثر پایتون در تلاش‌های هک اخلاقی را به دست خواهید آورد.

 

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت هک با پایتون در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۷ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

hack with python powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت هک با پایتون

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت درباره مادون قرمز

پاورپوینت درباره مادون قرمز

پاورپوینت درباره مادون قرمز با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت طبقه بندی بین المللی ICD

پاورپوینت طبقه بندی بین المللی ICD

پاورپوینت طبقه بندی بین المللی ICD با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت برنامه نویسی شی گرا در پایتون

پاورپوینت برنامه نویسی شی گرا در پایتون

پاورپوینت برنامه نویسی شی گرا در پایتون با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت گوگل بارد - Google Bard

پاورپوینت گوگل بارد – Google Bard

پاورپوینت گوگل بارد – Google Bard با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader