ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت آهک و کاربردهای آن

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
آترینا دیزاین
1 فروش 1 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت آهک و کاربردهای آن

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۳ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت آهک و کاربردهای آن در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد آهک و کاربردهای آن به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت آهک و کاربردهای آن

پاورپوینت آهک و کاربردهای آن

پاورپوینت آهک و کاربردهای آن

پاورپوینت آهک و کاربردهای آن

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • آهک ‌چیست؟
  • خواص و ویژگی های آهک
  • روش تولید آهک
  • انواع آهک
  • انواع آهک بر اساس فرمول شیمیایی
  • آهک مرده و آب آهک چیست؟
  • کاربرد آهک در فرایندهای شیمیایی
  • کاربرد آهک در مواد غذایی
  • کاربرد آهک در صنعت
  • کاربرد آهک در ساختمان سازی
  • کاربرد آهک در محیط زیست
  • کاربرد آهک در کشاورزی
  • کاربرد آهک در فولاد سازی

دانلود پاورپوینت آماده آهک و کاربردهای آن

آهک یکی از مواد شیمیایی همه کاره است که دارای کاربردهای فراوانی بوده و در تولید محصولات متعددی، نقش اساسی دارد. این ماده که با نام کلسیم اکسیدCaO) ) نیز شناخته می شود، از طریق رسوبات طبیعی و با کیفیت بالای سنگ آهک یا همان کربنات کلسیم (CaCO3) به دست می آید.

سنگ آهک یکی از سنگ های رسوبی است که در میلیون ها سال پیش و در اثر انباشته شدن صدف ها، مرجان ها، جلبک ها و سایر موجودات زنده اقیانوسی، تشکل شده و در نقاط مختلف کره زمین یافت می شود هنگامی که سنگ آهک در معرض حرارت شدید قرار گیرد، می تواند از طریق واکنش های شیمیایی، کلسیم اکسید یا آهک تولید کند.

این ماده، بدون بو و بی شکل است و به صورت جامد کریستالی یا پودری، در دسترس می باشد. آهک خالص، پودری به رنگ سفید یا خاکستری است که در حضور ناخالصی هایی مانند آهن، منیزیم، سیلیس یا آلومینیوم، به رنگ زرد یا قهوه ای تغییر رنگ می دهد.

همچنین می تواند در رنگ های قرمز و قهوه ای تیره نیز وجود داشته باشد. عناصر اولیه اصلی تشکیل دهنده آهک، کلسیم و اکسیژن هستند که از طریق حرارت دادن به سنگ آهک در کوره، در دمای ۵۰۰ تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد، تهیه می شود و آن را تبدیل به اکسید و دی اکسید کربن می کنند.

 آهک از طریق تجزیه سنگ آهک تهیه می شود. اما این بدین معنا نیست که از همه سنگ آهک های موجود در زمین، می توان آهک استخراج کرد. به همین منظور پیش از استخراج سنگ آهک، باید آنالیزهای زمین شناسی و شیمیایی صورت گیرد تا بتوان تشخصی داد که آیا سنگ آهک مورد نظر، برای تولید آهک قابل قبول است یا خیر.

پس از استخراج سنگ آهک تایید شده، به منظور تهیه محصول نهایی مطلوب تر، باید خرد شده و به اندازه های یکنواختی تبدیل گردد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت آهک و کاربردهای آن در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۳ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Lime and its uses powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت آهک و کاربردهای آن

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت معده

پاورپوینت معده

پاورپوینت معده با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت نماز

پاورپوینت نماز

پاورپوینت نماز با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تفسیر سوره حمد

پاورپوینت تفسیر سوره حمد

پاورپوینت تفسیر سوره حمد با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ربات هوش مصنوعی ChatGPT

پاورپوینت ربات هوش مصنوعی ChatGPT

پاورپوینت ربات هوش مصنوعی ChatGPT با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader