ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت دریای مدیترانه

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
ناهید غیبی
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت دریای مدیترانه

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۱ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت دریای مدیترانه در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد دریای مدیترانه به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت دریای مدیترانه

پاورپوینت دریای مدیترانه

پاورپوینت دریای مدیترانه

پاورپوینت دریای مدیترانه

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • معرفی دریای مدیترانه
  • نام‌ها
  • پیشینه
  • وسعت دریای مدیترانه
  • موقعیت جغرافیایی
  • زمین شناسی
  • آب دریای مدیترانه
  • آب و هوا
  • اقتصاد دریای مدیترانه
  • محیط زیست
  • کشورهای حاشیه‌ای

دانلود پاورپوینت آماده دریای مدیترانه

دریای مدیتِرانه دریایی تقریبا مستطیلی شکل در مجاورت اقیانوس اطلس است که در موقعیتی راهبردی قرار گرفته و اروپا را به آسیا متصل می‌کند. این دریا از شمال به اروپا، از جنوب به آفریقا، از شرق به آسیا و از غرب به اقیانوس اطلس محدود می‌شود. مدیترانه از سوی خاور توسط کانال سوئز به دریای سرخ و از سمت باختر از طریق تنگه جبل‌الطارق به اقیانوس اطلس راه دارد.

مدیترانه از لحاظ کشتیرانی و ترابری دریایی از مهم‌ترین دریاهای جهان به‌شمار می‌رود. وسعت این دریا ۲٬۵۰۰٬۰۰۰ کیلومتر مربع است. میانگین ژرفای مدیترانه ۱۵۰۰ متر و عمیق‌ترین نقطه ثبت‌شده آن ۵٬۲۶۷ متر در محلی به نام ژرفنای کالیپسو در دریای ایونی است.

نام مدیترانه از زبان فرانسوی گرفته شده و اصل آن به زبان لاتین Mare Mediterraneum به معنای دریای میان خشکی‌ها است. در دوران حکومت امپراتور روم به دلیل این که دریا در داخل مرزهای حکومت روم قرار گرفته بود، Mare Nostrum به معنای «دریای ما» خوانده می شد.

فرهنگ های مختلف در سرزمین های باستانی نظیر یونان، مصر، و روم در سواحل این منطقه شکل گرفته اند. مردم این منطقه نه تنها با دیگران معامله می کردند بلکه برای کشورگشایی به سرزمین های دیگر نیز هجوم می بردند. برای چندصد سال دریای مدیترانه اصلی ترین مسیر آبی بود. مسلمانان در اوایل قرون وسطا قسمت بزرگی از دریای مدیترانه را تحت کنترل خود داشتند.

قرن ها بعد ونیز و فلورانس به مرکز مبادله کالا در جهان تبدیل شدند. وقتی واسکود گاما در عصر اکتشافات به سمت آفریقا کشتی رانی کرد، مسیر تجاری مدیترانه به آسیا کم اهمیت تر نیز شد. این مساله وقتی کانال سوئز در سال ۱۸۶۹ افتتاح شد تغییر کرد زیرا اروپایی ها برای عبور از دریای سرخ و دسترسی به مستعمری هایشان نیاز به یک مسیر جدید داشتند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت دریای مدیترانه در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۱ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Mediterranean sea powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت دریای مدیترانه

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت ذهنیت فلسفی

پاورپوینت ذهنیت فلسفی

پاورپوینت ذهنیت فلسفی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت استراتژی سازمانی

پاورپوینت استراتژی سازمانی

پاورپوینت استراتژی سازمانی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت شیزوفرنی - روان گسیختگی

پاورپوینت شیزوفرنی – روان گسیختگی

پاورپوینت شیزوفرنی – روان گسیختگی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت مغز استخوان (ساختار و بیماری ها)

پاورپوینت مغز استخوان (ساختار و بیماری ها)

پاورپوینت مغز استخوان (ساختار و بیماری ها) با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader