ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت بلوغ پسران

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
آترینا دیزاین
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت بلوغ پسران

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت بلوغ پسران در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد بلوغ پسران به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت بلوغ پسران

پاورپوینت بلوغ پسران

پاورپوینت بلوغ پسران

پاورپوینت بلوغ پسران

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • بلوغ چیست؟
  • بلوغ پسران
  • هورمون های دوران بلوغ
  • سن بلوغ پسران
  • علائم بلوغ پسران
  • مراحل تانر یا رتبه‌بندی بلوغ جنسی پسران
  • عوامل موثر در بلوغ پسران
  • بلوغ زودرس پسران
  • تأخیر در بلوغ پسران
  • تفاوت بلوغ دختران و پسران

دانلود پاورپوینت آماده بلوغ پسران

بلوغ به دورانی از زندگی می‌گویند که بدن شروع به تغییرات اساسی و رشد چشمگیر می‌کند. در دوران بلوغ، دستگاه تناسلی و تولید مثل کامل و بالغ می‌شود. مغز هم دچار تغییراتی می‌شود که روی احساسات و رفتار فرد اثر می‌گذارند.

تغییرات جسمی بلوغ برای یک پسر معمولا با بزرگ شدن بیضه ها و جوانه زدن موهای ناحیه جنب شروع می شود و به دنبال آن رشد بین سنین ۱۰ تا ۱۶ سال (به طور متوسط ​​۱ تا ۲ سال دیرتر از زمانی که دختران شروع می کنند) رخ می دهد. دست ها و پاها سریع تر از بقیه بدن رشد می کنند. با بزرگ شدن شانه ها و افزایش وزن و عضله، فرم بدن او تغییر می کند.

معمولا، بلوغ زمانی شروع می شود که ناحیه ای از مغز به نام هیپوتالاموس شروع به ترشح هورمون آزاد کننده گنادوتروپین کند. وقتی GnRH به غده سفر می کند، دو هورمون بلوغ دیگر نیز آزاد می کند: هورمون لوتئین ساز و هورمون تحریک کننده فولیکول

هورمون ها از طریق جریان خون به بیضه ها می روند و سیگنال تولید اسپرم و هورمون تستوسترون را می دهند.

زمان شروع بلوغ در افراد بسیار متفاوت است. با این حال، بلوغ معمولا در سنین ۱۲ تا ۱۶ سالگی در پسران رخ می دهد. هر دو عامل ژنتیکی و محیطی در زمان بلوغ دخیل هستند. چربی بدن و یا ترکیب بدن نیز ممکن است در تنظیم شروع بلوغ نقشی داشته باشد.

تغییرات جسمی و عاطفی دوران بلوغ پسران

  •  نوسانات خلقی
  •  افسردگی و اضطراب
  •  پرخاشگری
  •  عزت نفس پایین
  •  خودآگاهی
  • مسائل مربوط به تصویر بدن

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت بلوغ پسران در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Puberty of boys powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت بلوغ پسران

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت نرم‌افزار ژئو استودیو (Geostudio)

پاورپوینت نرم‌افزار ژئو استودیو (Geostudio)

پاورپوینت نرم‌افزار ژئو استودیو (Geostudio) با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت تب دنگی

پاورپوینت تب دنگی

پاورپوینت تب دنگی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت شهید رجایی

پاورپوینت شهید رجایی

پاورپوینت شهید رجایی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت معرفی نرم افزار هایسیس

پاورپوینت معرفی نرم افزار هایسیس

پاورپوینت معرفی نرم افزار هایسیس با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
preloader