ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت نسبت مالکانه

مشاهده پیش نمایش
89,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
ناگاتوم
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت نسبت مالکانه

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت نسبت مالکانه در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد نسبت مالکانه به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت نسبت مالکانه

پاورپوینت نسبت مالکانه

پاورپوینت نسبت مالکانه

پاورپوینت نسبت مالکانه

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • نسبت مالکانه چیست؟
  • فرمول محاسبه نسبت مالکانه
  • حقوق مالکانه
  • نحوه استخراج نسبت‌های مالی
  • محاسبه Proprietary Ratio در ترازنامه
  • نسبت مالکانه برای دریافت وام
  • نسبت اهرمی و نسبت مالکانه
  • ارتباط مدیریت ریسک و نسبت مالکانه
  • ارزش گذاری کسب و کار و نسبت مالکانه
  • ساختار سرمایه و نسبت مالکانه شرکت
  • برنامه‌ریزی استراتژیک و نسبت مالکانه
  • ارتباط سرمایه‌گذاران و نسبت مالکانه
  • نسبت مالکانه برای انتخاب سهام

دانلود پاورپوینت آماده نسبت مالکانه

نسبت مالکانه نشان می‌دهد که چه مقدار از دارایی‌های شرکت مربوط به حقوق صاحبان سهام شرکت است. به عبارتی دیگر همان‌طور که از نام نسبت مالکانه می‌توان متوجه شد این نسبت نشان می‌دهد که از کل دارایی‌های شرکت، چه مقدار مربوط به مالکان شرکت است. بنابراین با محاسبه نسبت مالکانه برای شرکت‌ها متوجه می‌شویم که چه مقدار از دارایی‌های شرکت متعلق به خود شرکت است و چه مقدار از آن‌ها از طریق بدهی‌ها تامین شده است.

نسبت مالکانه یکی از نسبت‌های مالی است که نشان می‌دهد شرکت مربوطه هزینه‌های خود را چگونه تامین می‌‌کند. به عبارت دیگر نسبت مالکانه نشان می‌دهد که چه مقدار از هزینه‌های مربوط به فعالیت‌های اقتصادی شرکت از طریق منابع مربوط به مالکان شرکت تامین می‌شود.

حقوق مالکانه از تفاضل بین دارایی‌های کل و بدهی‌های کل شرکت محاسبه می‌شود. شرکت‌ها برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی خود معمولا از وام‌های گوناگونی استفاده می‌کنند. علاوه بر این زمانی که ترازنامه‌های شرکت‌ها را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم که شرکت‌ها بسیاری از امور عملیاتی خود را از منابعی غیر از دارایی صاحبان شرکت تامین می‌کنند.

برای استخراج نسبت‌های مالی می‌‌توانیم از  صورت‌های مالی شرکت‌ها استفاده کنیم. انواع مختلفی از صورت‌های مالی همانند ترازنامه و صورت سود و زیان شرکت‌ها وجود دارد که برای محاسبه نسبت‌های مالی می‌توانیم از اطلاعات آن‌ها استفاده کنیم.

نسبت مالکانه نیز نوعی از انواع نسبت‌های مالی است که تحلیل‌گران برای تحلیل و بررسی میزان دارایی‌های مربوط به مالکان شرکت نسبت به دارایی‌های کل استفاده می‌کنند. برای این منظور افراد می‌توانند اطلاعات لازم برای محاسبه نسبت‌های مالی را از ترازنامه شرکت مربوطه استخراج کنند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت نسبت مالکانه در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Proprietary ratio powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت نسبت مالکانه

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت هوش مصنوعی گوگل Bard

پاورپوینت هوش مصنوعی گوگل Bard

پاورپوینت هوش مصنوعی گوگل Bard با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت شبکه MESH

پاورپوینت شبکه MESH

پاورپوینت شبکه MESH با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت کاربرد اقتصاد مهندسی در نگهداری و تعمیرات

پاورپوینت کاربرد اقتصاد مهندسی در نگهداری و تعمیرات

پاورپوینت کاربرد اقتصاد مهندسی در نگهداری و تعمیرات با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت سواد رسانه ای

پاورپوینت سواد رسانه ای

پاورپوینت درباره سواد رسانه ای با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader