ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد فرق فیلترشکن با پروکسی به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی

پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • معرفی پروکسی
  • معرفی فیلتر شکن
  • مزایا و معایب استفاده از فیلتر شکن
  • کاربردفیلتر شکن
  • مزایا و معایب استفاده از پروکسی
  • کاربرد پروکسی
  • انواع پروکسی
  • انواع فیلتر شکن
  • نکات مهم استفاده از پروکسی و فیلترشکن
  • مقایسه فیلترشکن با پروکسی
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده فرق فیلترشکن با پروکسی

دسترسی به اینترنت برای بسیاری از افراد، در جامعه مدرن به عنوان یک نیاز ضروری شناخته می‌شود. با این حال، در برخی کشورها به دلایل سیاسی و فرهنگی، دسترسی آزاد به اینترنت محدود شده است.

به دلیل محدودیت‌های قانونی یا فیلترینگ اینترنتی، بسیاری از سایت‌ها در این کشورها غیرقابل دسترس هستند. به عنوان مثال، برخی از کشورهای حاکمیت شده توسط رژیم‌های دیکتاتوری، دسترسی به سایت‌های خبری و سایت‌هایی که مطالبی در مورد حقوق بشر و آزادی بیان دارند را محدود می‌کنند.

برای دسترسی به این سایت‌ها، دو راه حل متداول استفاده از پروکسی و فیلتر شکن می‌باشد. پروکسی و فیلتر شکن به عنوان دو روش متداول و بسیار مفید برای دسترسی به سایت‌های مسدود شده شناخته می‌شوند.

پروکسی یک سرویس است که امکان دسترسی به سایت‌ها و منابع اینترنتی را از طریق یک سرور میانی را فراهم می‌کند.

با استفاده از پروکسی، کاربران می‌توانند به طور غیرمستقیم و از طریق سرور میانی، به سایت‌های مسدود شده دسترسی پیدا کنند. عملکرد پروکسی شامل درخواست کاربر برای دسترسی به سایت مورد نظر، ارسال درخواست از طریق سرور میانی و دریافت و ارسال پاسخ از سمت سرور میانی به کاربر است.

نکته مهم در مورد پروکسی این است که بعضی از سرویس‌های پروکسی ممکن است از طریق دستیابی به اطلاعات شخصی کاربران سوء استفاده کنند، بنابراین حتما باید از منابع قابل اعتماد استفاده کنید.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

proxy and vpn powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت جستجوی هیورستیک

پاورپوینت جستجوی هیورستیک

پاورپوینت جستجوی هیورستیک با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت سیستم عامل اندروید

پاورپوینت سیستم عامل اندروید

پاورپوینت سیستم عامل اندروید با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تفاوت هوش مصنوعی قوی و ضعیف

پاورپوینت تفاوت هوش مصنوعی قوی و ضعیف

پاورپوینت تفاوت هوش مصنوعی قوی و ضعیف با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت زبان برنامه نویسی سی C

پاورپوینت زبان برنامه نویسی سی C

پاورپوینت زبان برنامه نویسی سی C با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader