ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۹ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ

پاورپوینت مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ پاورپوینت مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ پاورپوینت مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • معرفی زبان برنامه نویسی پایتون
  • کاربرد پایتون در دنیای برنامه نویسی
  • مزایا و معایب زبان برنامه نویسی پایتون
  • بازار کار برنامه نویسی پایتون
  • با زبان پایتون چه کارهایی میتوان انجام داد
  • معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ
  • کاربرد سی شارپ در دنیای برنامه نویسی
  • مزایا و معایب زبان برنامه نویسی سی شارپ
  • بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در ایران
  • محبوبیت پایتون و سی شارپ
  • پایتون و سی شارپ بر اساس خوانایی کدها
  • مقایسه پایتون و سی شارپ به صورت کلی
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ

زبان‌های برنامه ‌نویسی «پایتون»Python و «سی‌شارپ C#‌‎، جزء محبوب‌ترین و پراستفاده ‌ترین زبان‌های برنامه‌ نویسی محسوب می‌شوند و بسیاری از برنامه ‌نویسان و توسعه ‌دهندگان برنامه‌های کاربردی، از آن‌ها برای توسعه نرم‌افزارهای کاربردی و سیستمی استفاده می‌کنند. هر دو زبان، بر پایه مفاهیم «برنامه‌نویسی شی‌ءگرا» Object-riented Programming بنا نهاده شده‌اند.

هر دو زبان عملکردی با کیفیت و فرایند توسعه نرم‌افزاری سریعی دارند. همچنین دامنه کاربردی یک پروژه برنامه‌ نویسی اعم از علوم داده، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، برنامه نویسی سیستمی و غیره، نقش مهمی در انتخاب بین پایتون و C# به عنوان زبان مقصد دارد.

پایتون یک زبان برنامه ‌نویسی «منبع باز» (Open Source)، «تعاملی» (Interactive)، سطح بالا، شیءگرا و «همه منظوره» (General Purpose) محسوب می‌شود.

این زبان برنامه‌ نویسی در فواصل سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۰ میلادی توسط Guido van Rossum توسعه داده شده است. زبان برنامه ‌نویسی پایتون، برخلاف بسیاری از زبان‌های برنامه ‌نویسی، از «مفسر» (Interpreter) به جای «کامپایلر» (Compiler) برای اجرای کدها و برنامه‌ها استفاده می‌کند.

«زبان برنامه نویسی پایتون» (Python Programming Language)، زبانی با یادگیری آسان محسوب می‌شود و از همین رو بسیاری از برنامه ‌نویس‌های تازه‌ کار آن را به عنوان اولین زبان برنامه‌ نویسی خود برمی‌گزینند، و محدود به توسعه نوع خاصی از نرم‌افزارها نیست.

پایتون در سال های اخیر به یک زبان برنامه نویسی محبوب تبدیل شد و بازار کار آن رشدقابل توجهی داشته است. محبوبیت پایتون را می توان به نحو ساده، سهولت استفاده، تطبیق پذیری و مناسب بودن برای برنامه های مختلف ازجمله توسعه وب، تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و محاسبات علمی نسبت داد.

با توجه به گستردگی حوزه‌ی کاربرد زبان پایتون و همچنین بررسی‌های انجام شده پیرامون فرصت‌های شغلی و اعلام نیاز شرکت‌های مختلف می‌توان به طور قطع گفت زبان پایتون در ایران، هنوز در مرحله رشد قرار دارد و تا سالیان متمادی می‌تواند ظرفیت خود در حیطه‌های شغلی را افزایش دهد همانطور که در شکل روبه رو می بینید پایتون زبانی مناسب برای کسب در آمد است.

سی شارپ برای توسعه دهندگانی که می خواهند طیف وسیعی از برنامه ها مانند برنامه های کاربردی ویندوز، برنامه های کاربردی وب و سرویس های وب و یا برنامه های تلفن همراه و نرم افزارهای سازمانی را روی .Net Framework بسازند یک امتیاز است.

یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین زبان های برنامه نویسی حال حاضر دنیا سی شارپ نام دارد و بر اساس آخرین تحقیقات صورت گرفته این زبان جزو ۵ زبان برنامه نویسی برتر در دنیا می باشد، که همچنین بازار کار بسیار خوبی در ایران دارد.

سی شارپ یک زبان برنامه نویسی همه منظوره و شی گرا است که ساختار یافته و یادگیری آن آسان است. این زبان روی .Net Framework مایکروسافت اجرا می شود و می تواند روی انواع پلتفرم های کامپیوتری کامپایل شود.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۱۹ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

python va Csharp powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت مقایسه زبان برنامه نویسی پایتون با سی شارپ

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت سنسور های هوشمند

پاورپوینت سنسور های هوشمند

پاورپوینت سنسور های هوشمند با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت الگوریتم مونت کارلو

پاورپوینت الگوریتم مونت کارلو

پاورپوینت الگوریتم مونت کارلو با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت شبکه های گرید

پاورپوینت شبکه های گرید

پاورپوینت شبکه های گرید با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت بتن RCC یا بتن غلتکی

پاورپوینت بتن RCC یا بتن غلتکی

پاورپوینت بتن RCC یا بتن غلتکی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان