ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت خانه های قابل حمل

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
سرزمین پاورپوینت
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت خانه های قابل حمل

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت خانه های قابل حمل در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

امیرحسین فیروزی فرد - کارشناس رشته مهندسی عمران امیرحسین فیروزی فرد - کارشناس رشته مهندسی عمران

مهندس امیرحسین فیروزی فرد مدیر عامل و توسعه دهنده مجموعه فارسی درس می باشند. ایشان یکی از طراحان برجسته، سئو کار و طراح فایل های پاورپوینت و قالب پایان نامه هستند، همچنین در زمینه طراحی پرزی فعالیت دارند.

پاورپوینت ارائه شده خانه های قابل حمل به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت خانه های قابل حمل

پاورپوینت خانه های قابل حمل پاورپوینت خانه های قابل حمل پاورپوینت خانه های قابل حمل

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • خانه های قابل حمل چیست؟
  • تاریخچه خانه های قابل حمل
  • انواع خانه های قابل حمل
  • مزایای خانه های قابل حمل
  • متراژ و ویژگی های خانه های قابل حمل
  • کاربرد خانه های پیش ساخته قابل حمل

دانلود پاورپوینت آماده خانه های قابل حمل

در صنعت ساخت و ساز، طراحی و ساخت انواع ویلاهای پیش ساخته قابل حمل محبوبیت بسیاری داشته است. به جهت جذابیت و زیبایی انواع کلبه ها و خانه های مدرن برای اقامت کوتاه مدت و یا دائم در مناطق جغرافیایی مختلف، افراد بسیاری تمایل به داشتن آن دارند. از این رو مدل های ویلا قابل حمل در سبک های مختلف مانند ویلای سوئیسی، ویلاهای چوبی مدرن و کلاسیک با متریال های مختلف و با امکانات کامل توسط شرکت های سازنده قابلیت پیاده سازی دارد.

این نوع خانه ها همان‌طور که از اسمشان پیداست از قبل در کارخانه یا کارگاه تولید و سپس در محل موردنظر با استفاده از پیچ، مهره و یا جوش نصب می‌شوند. این خانه ها وزن تقریبا کمی داشته و به راحتی می‌توانید آن را به هر کجا که خواستید حمل کنید.

اولین باری که از سازه های پیش ساخته قابل استفاده شد، ساختمانی معروف به قلعه بود که در سال ۱۱۶۰ ساخته شد. بعدها در هند قرن شانزدهم و در ایالات متحده قرن نوزدهم برای سربازانی که از جنگ جهانی دوم برمی گشتند مورد استفاده قرار گرفت.

خانه‌های قابل حمل را به شکل های گوناگونی می توان ساخت. آنها می توانند از جنس چوب، فلز و یا موارد مشابه باشند. به بیان واضح تر کلبه ها، کانکس ها و حتی آنهایی که اسکلت بندیشان با انواع پیچ و مهره عجین شده در دسته خانه های قابل حمل جای می گیرند. اینکه برای ساخت یک خانه قابل حمل از چه جنس و موادی باید استفاده کرد، کاملا به شرایط آب و هوایی یک منطقه مربوط می شود.

نوعی از خانه های قابل حمل وجود دارد که از چوب ساخته شده است. بیشتر استفاده از آن در بریتانیا است و در ایران به طور گسترده مورد استفاده قرار نمی گیرد. در ساخت این نوع سازه ها پس از انجام برش های لازم، در کارخانه ها به هم چسبانده می شوند و به مصرف کنندگان می رسند. این نوع ساختار نسبت به انواع دیگر گران تر است که دلایل آن به موارد زیر می باشد:

  • صرف وقت بیشتر و کار بر روی این نوع ساختار در کارخانه
  • هزینه های حمل و نقل بالاتر به دلیل حجم و سایز بزرگتر سازه ها

برای استفاده از این نوع ساختار، شما فقط باید از یک وسیله حمل و نقل خوب برای رسیدن ویلا پیش ساخته خود در چند روز به محل استفاده کنید. از آنجا که این سازه ها از پیش مونتاژ شده اند، ساخت آن ها زیاد طول نمی کشد.

نوع دیگری از ویلاهای پیش ساخته چوبی وجود دارند که قسمت‌های مختلف آن از قبل برش داده شده‌اند؛ البته فقط یک نجار ماهر از پس این کار برمی‌آید. شما می‌توانید با استفاده از این نوع سازه‌ها، در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید. البته حواستان باشد کیفیت این نوع سازه‌ها و ویلاها به عوامل متفاوتی مثل تولید کننده، سازنده و… بستگی دارد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت خانه های قابل حمل در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Portable houses powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت خانه های قابل حمل

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت قانون جذب

پاورپوینت قانون جذب

پاورپوینت قانون جذب با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت کتابخانه Numpy در پایتون

پاورپوینت کتابخانه Numpy در پایتون

پاورپوینت کتابخانه Numpy در پایتون با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت سبک معماری فولدینگ

پاورپوینت سبک معماری فولدینگ

پاورپوینت سبک معماری فولدینگ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت روانشناسی محیط

پاورپوینت روانشناسی محیط

پاورپوینت روانشناسی محیط با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader