ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت حاکمیت شرکتی

مشاهده پیش نمایش
89,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
آترینا دیزاین
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت حاکمیت شرکتی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۳ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت حاکمیت شرکتی در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد حاکمیت شرکتی به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت حاکمیت شرکتی

پاورپوینت حاکمیت شرکتی

پاورپوینت حاکمیت شرکتی

پاورپوینت حاکمیت شرکتی

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تعریف حاکمیت شرکتی
  • نقش حاکمیت شرکتی در سازمان
  • نقش حاکمیت شرکتی برای سرمایه‌گذاران
  • نکات کلیدی در خصوص راهبری شرکتی
  • دلایل افزایش اهمیت حاکمیت شرکتی
  • مزایای راهبری شرکتی
  • اصول اساسی راهبری شرکتی
  • دامنه کارکردی حاکمیت شرکتی
  • قوانین و مقررات حاکمیت شرکتی

دانلود پاورپوینت آماده حاکمیت شرکتی

حاکمیت شرکتی، سیستم یا ساختاری از قوانین، رویه‌ها و مقرراتی است که توسط آن‌ها شرکت هدایت و کنترل می‌شود. اساسا، حاکمیت شرکتی منافع ذی‌نفعان یک شرکت را متوازن می‌کند. ذی‌نفعان به افرادی اطلاق می‌شوند که به شرکت علاقه دارند و تحت تأثیر کسب‌وکار قرار می‌گیرند که شامل سهامداران شرکت، کارکنان، مشتریان، تأمین‌کنندگان، تأمین‌کنندگان مالی، دولت و جامعه می‌باشند.

حاکمیت شرکتی به نحوه اداره یک شرکت اشاره دارد و تکنیکی است که توسط آن شرکت‌ها هدایت و مدیریت می‌شوند. این مفهوم به معنای انجام کسب و کار مطابق میل ذی‌نفعان است که در واقع توسط هیئت مدیره و کمیته‌های مربوطه به نفع ذی‌نفعان شرکت انجام می‌شود. به طور کلی، این مفهوم در مورد ایجاد تعادل بین اهداف فردی و اجتماعی و همچنین اهداف اقتصادی و اجتماعی است.

مفهوم حاکمیت شرکتی راه‌هایی را برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک مؤثر تعیین می‌کند و اختیارات نهایی و مسئولیت کامل را به هیئت مدیره می‌دهد. در اقتصاد بازارمحور امروز، جهت ایجاد ارزش افزوده برای ذی‌نفعان، نیاز به این امر مطرح می‌شود. همچنین، کارایی و جهانی شدن، عوامل مهم و مشوق این موضوع هستند.

تعامل بین شرکای مختلف (سهامداران، هیئت مدیره و مدیریت شرکت) باید به سمت شکل دادن به عملکرد شرکت پیش رود. رابطه بین مالکان و مدیران در یک سازمان باید سالم باشد و هیچ تعارضی بین این دو وجود نداشته باشد. مالکان باید ببینند که عملکرد واقعی افراد مطابق با عملکرد استاندارد است. این ابعاد حاکمیت شرکتی را نباید نادیده گرفت. از سویی، راهبری شرکتی شفافیت را تضمین می‌کند که خود توسعه اقتصادی قوی و متوازن را تضمین می‌کند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت حاکمیت شرکتی در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۳ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Corporate governance powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت حاکمیت شرکتی

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت حد ضرر در ترید

پاورپوینت حد ضرر در ترید

پاورپوینت حد ضرر در ترید با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت بتن RCC یا بتن غلتکی

پاورپوینت بتن RCC یا بتن غلتکی

پاورپوینت بتن RCC یا بتن غلتکی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی

پاورپوینت تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی

پاورپوینت تحلیل فاندامنتال یا تحلیل بنیادی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت سواد رسانه ای

پاورپوینت سواد رسانه ای

پاورپوینت درباره سواد رسانه ای با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader