ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت فیروزه کوبی

مشاهده پیش نمایش
89,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
آترینا دیزاین
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت فیروزه کوبی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت فیروزه کوبی در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد فیروزه کوبی به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت فیروزه کوبی

پاورپوینت فیروزه کوبی

پاورپوینت فیروزه کوبی

پاورپوینت فیروزه کوبی

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • فیروزه در لغت نامه
  • فیروزه چیست؟
  • فیروزه اصل و تقلبی را چگونه شناسایی کنیم؟
  • گروه بندی سنگ فیروزه بر اساس ساختار ظاهری اش
  • تاریخچه سنگ فیروزه
  • موارد استفاده فیروزه
  • فیروزه کوبی
  • قدمت فیروزه ‌کوبی
  • استفاده از فیروزه کوبی در طراحی تابلوها و خطوط برجسته
  • ابزار و وسایل مورد نیاز فیروزه کوبی
  • روش های انجام فیروزه کوبی
  • شرایط نگهداری ظروف فیروزه کوبی

دانلود پاورپوینت آماده فیروزه کوبی

پیروزه. فیروزج. یکی از سنگهای آذرین که ترکیب آن عبارت از فسفات هیدراته ٔآلومینیوم طبیعی است و وزن مخصوصش بین ۲/۶۲ تا ۲/۸۳ است و سختی آن مساوی شیشه یعنی برابر با ۶ است. فیروزه به مناسبت رنگ آبی درخشانی که دارد در شمار سنگهای گرانبها شناخته میشود.

همیشه بی شکل است و در حالت طبیعی رگه های قهوه ای یا سفید مشاهده می شود.

شکست فیروزه ناصاف است و معمولا رنگش در برابر رطوبت یا خشکی هوا و در ارتفاعات تغییر میکند. مرغوبترین نوع فیروزه دارای رنگ آبی آسمانی و مخصوص ایران است و در محلی موسوم به معدن در نزدیکی نیشابور وجود دارد. در ترکیه و هند نیز معادن فیروزه موجود است که رنگهای آنها غالبا آبی مایل به سبز یا سبز زیتونی و سبز مایل به زرد است.

سنگ فیروزه ماده معدنی است که از فسفات مس و آلومینیوم تشکیل شده است. ماده رنگی موجود در آن از مس و آهن است. به همین دلیل، فیروزه در مکان‌هایی به وجود می‌آید که میزان مس موجود در منطقه بالا باشد. گاهی نیز بر اثر تاثیر محلول‌های سطحی مس‌دار٬ بر روی فسیل‌های استخوانی جانوران به وجود می‌آید.

فیروزه نیز یک کانی کمیاب و ارزشمند محسوب میشود. به فیروزه سنگ زنده نیز میگویند.

  • تغییر رنگ در سنگ فیروزه در نتیجه عوامل زیر میتواند باشد:
  • تابش نور آفتاب
  • تبخیر آب طبیعی موجود در آن
  • پاکی و کدورت هوا
  • برخورد چربی و مواد شیمیایی با آن

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت فیروزه کوبی در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۳۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Kobe turquoise powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت فیروزه کوبی

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت تاریخچه هوش مصنوعی

پاورپوینت تاریخچه هوش مصنوعی

پاورپوینت تاریخچه هوش مصنوعی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت سید علی محمد شیرازی

پاورپوینت سید علی محمد شیرازی

پاورپوینت سید علی محمد شیرازی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت پرسونای مشتری

پاورپوینت پرسونای مشتری

پاورپوینت پرسونای مشتری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ذهنیت فلسفی

پاورپوینت ذهنیت فلسفی

پاورپوینت ذهنیت فلسفی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
preloader