ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۳ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن

پاورپوینت اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن

پاورپوینت اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن

پاورپوینت اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تاریخچه
  • اعتیاد چیست؟
  • مراحل شکل گیری اعتیاد
  • چرخه اعتیاد
  • تغییرات رفتاری اعتیاد
  • علائم فیزیکی اعتیاد
  • علائم روحی و روانی اعتیاد
  • انواع اعتیاد
  • آسیب‎‌ها و عوارض اعتیاد
  • روش‌ های ترک اعتیاد
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن

اعتیاد یک مسئله پیچیده و چالش‌برانگیز است که بسیاری از افراد در سراسر جهان با آن مواجه هستند. این مسئله نه تنها بر فرد مستقیماً تأثیر می‌گذارد بلکه بر خانواده، جامعه و جوانان نیز تأثیرگذاری دارد.

اعتیاد به مواد مخدر، الکل یا حتی رفتارهای مضر می‌تواند به عنوان یک بحران به حساب آید. بنابراین آگاهی از این معضل اجتماعی و راه‌های پیشگیری و مدیریت آن برای همه امری لازم و ضروری به شمار می‌رود.

مواد مخدر در تاریخ سابقه ای طولانی دارد. در طول تاریخ مواد مخدر گاهی به عنوان دارو جهت التیام درد‌ها و زمانی هم برای ایجاد لذت و و یا فرار از نارحتی‌ها و همچنین در جشن‌ها و مراسم مذهبی و گاهی توسط جادوگران مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

با بررسی آثارمکتوب و لوحه‌های گلی که از سومریان باقی مانده است چنین استنباط می‌شود که سومریان اولین کسانی بودند که تریاک را کشف کردند و علاوه بر اینکه از آن به عنوان یک داروی مسکن استفاده می‌کردند تدریجاً به عنوان یک مکیف و مخدر نیز مورد استفاده قرار گرفت و نام گیاه شادی بخش نیز بر آن نهادند.

اعتیاد می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد.مثلا اعتیاد به مواد مخدر، که اختلال مصرف مواد نیز نامیده می شود، وابستگی به داروها با مواد مجاز و غیر مجاز است. هنگامی که معتاد می‌شوید، قادر به کنترل خود در استفاده از مواد مخدر نخواهید بود و ممکن است با وجود آسیب های ناشی از آن به مصرف مواد ادامه دهید. اعتیاد پاسخ فیزیولوژیک بدن به مصرف مکرر مواد اعتیادآور.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۳ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Addiction and related injuries powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت اعتیاد و آسیب‌های مربوط به آن

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت افزونه معماری وی ری - Vray

پاورپوینت افزونه معماری وی ری – Vray

پاورپوینت افزونه معماری وی ری – Vray با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت رگرسیون خطی در یادگیری ماشین

پاورپوینت رگرسیون خطی در یادگیری ماشین

پاورپوینت رگرسیون خطی در یادگیری ماشین با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تجربه کاربری و واسط کاربری UI - UX

پاورپوینت تجربه کاربری و واسط کاربری UI – UX

پاورپوینت تجربه کاربری و واسط کاربری UI – UX با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تفاوت یادگیری ماشین و یادگیری عمیق

پاورپوینت تفاوت یادگیری ماشین و یادگیری عمیق

پاورپوینت تفاوت یادگیری ماشین و یادگیری عمیق با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان