ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus)

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus)

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۳ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus) در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus) به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus)

پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus)

پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus)

پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus)

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تاریخچه
  • کاربردهای نرم‌افزار آباکوس
  • مزایای نرم افزار آباکوس
  • معایب نرم افزار آباکوس
  • نحوه نصب نرم افزار آباکوس
  • رشته‌هایی که از نرم افزار آباکوس استفاده می کنند
  • منو ها و ابزار های مهم نرم افزار آباکوس
  • پروژه ها و موضوعاتی که با استفاده از نرم افزار آباکوس طراحی و نوشته شدن
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus)

Abaqus یک نرم افزار محاسباتی قدرتمند برای تحلیل و شبیه سازی سیستم های پیچیده است. این نرم افزار به وسیله شرکت Dassault Systèmes  توسعه داده شده است و برای تحلیل سازه ها، تحلیل حرارتی، تحلیل دینامیکی، تحلیل جریان سیالات، تحلیل ترمومکانیک و … استفاده می شود.

Abaqus  با دارا بودن قابلیت های پیشرفته مانند شبیه سازی رفتار مواد، تحلیل غیر خطی و تحلیل اجزای محدود، به کاربران امکان می دهد تا به دقت بالا و صحت عالی در تحلیل سیستم های پیچیده دست پیدا کنند.

کاربردهای نرم‌افزار آباکوس:

۱- خودروسازی: در صنعت خودروسازی، Abaqus برای تحلیل رفتار خودروها در شرایط مختلف استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار، می توان رفتار سیستم های مختلف خودرو را در شرایط مختلف مثل تصادفات، زمان تصادف، شوک و لرزش و … شبیه سازی کرد.

۲- هوافضا: در صنایع هوافضا، Abaqus برای تحلیل رفتار سیستم های فضایی استفاده می شود. این نرم افزار به این امکانات مجهز است که کاربران می توانند با استفاده از آن، رفتار سیستم های فضایی را در شرایط دمای بسیار پایین، شرایط فشار بالا و … شبیه سازی کنند.

۳- سازه های عمرانی: در صنایع سازه های عمرانی، Abaqus برای تحلیل رفتار سیستم های سازه ای و توسعه روش های بهینه سازی استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار، می توان رفتار سیستم های سازه ای را در شرایط مختلف مانند زلزله، باد، لرزش و … شبیه سازی کرد.

۴- صنایع الکترونیک: در صنایع الکترونیک، Abaqus برای تحلیل رفتار قطعات الکترونیکی استفاده می شود. با استفاده از این نرم افزار، می توان رفتار قطعات الکترونیکی در شرایط مختلف مانند گرما، فشار و لرزش شبیه سازی کرد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus) در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۳ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Abaqus powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت معرفی نرم افزار آباکوس (Abaqus)

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص بیماری

پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص بیماری

پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در تشخیص بیماری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ساخت ربات تلگرام با جاوا

پاورپوینت ساخت ربات تلگرام با جاوا

پاورپوینت ساخت ربات تلگرام با جاوا با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تفسیر سوره حمد

پاورپوینت تفسیر سوره حمد

پاورپوینت تفسیر سوره حمد با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ویژگی های انسان از دیدگاه قرآن

پاورپوینت ویژگی های انسان از دیدگاه قرآن

پاورپوینت ویژگی های انسان از دیدگاه قرآن با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader