ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت نرم افزار Altium Designer

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت نرم افزار Altium Designer

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۳۱ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت نرم افزار Altium Designer در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد نرم افزار Altium Designer به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت نرم افزار Altium Designer

پاورپوینت نرم افزار Altium Designer

پاورپوینت نرم افزار Altium Designer

پاورپوینت نرم افزار Altium Designer

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تاریخچه
  • مراحل نصب نرم افزار Altium Designer
  • کاربردهای نرم افزار Altium Designer
  • مزایای نرم افزارAltium Designer
  • معایب نرم افزار Altium Designer
  • طراحی PCB
  • رابط کاربری نرم افزار Altium Designer
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده نرم افزار Altium Designer

Altium Designer نرم افزاری است قدرتمند برای طراحی مدارات الکترونیکی است. این نرم افزار، یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین نرم افزارهای طراحی مدارات الکترونیکی در صنعت الکترونیک است.

تاریخچه Altium Designer به سال ۱۹۸۵ بازمی‌گردد، زمانی که شرکت Protel International با هدف توسعه نرم افزارهای طراحی مدارات الکترونیکی تاسیس شد. در سال ۲۰۰۱، نرم افزار Protel 99  SE  با نام Altium Designer به بازار عرضه شد.

در طول سال‌ها، Altium Designer به یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای طراحی مدارات الکترونیکی در صنعت تبدیل شده است. Altium Designer 21 نسخه جدیدی از این نرم افزار است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شده است و دارای قابلیت‌های بهبود یافته و افزودنی‌های جدیدی می‌باشد.

کاربردهای نرم افزار Altium Designer:

طراحی شماتیک: با استفاده از Altium Designer، می‌توانید شماتیک‌های مدارهای الکترونیکی را طراحی کنید. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از کتابخانه‌های کاملی از قطعات الکترونیکی، شماتیک‌های پیچیده را بدون تلاش زیاد بسازید.

طراحی PCB: Altium Designer به شما اجازه می‌دهد تا  PCB‌های خود را طراحی کنید. شما می‌توانید کامپوننت‌ها را در برد قرار دهید، پیست‌ها را اضافه کرده و لایه‌های مختلف PCB را مدیریت کنید. همچنین، Altium Designer به شما امکان انجام تحلیل‌های مربوط به عملکرد PCB را نیز می‌دهد.

شبیه‌سازی: با استفاده از Altium Designer، می‌توانید عملکرد مدارهای خود را قبل از ساخت فیزیکی آنها شبیه‌سازی کنید. شما می‌توانید شبیه‌سازی‌های زمانی، شبیه‌سازی سیگنال‌های آنالوگ و دیجیتال و شبیه‌سازی حرارتی را انجام دهید.

مدیریت کتابخانه: Altium Designer قابلیت مدیریت کتابخانه‌های کامپوننت‌ها را دارد. شما می‌توانید کتابخانه‌های خود را ایجاد و ویرایش کنید و همچنین از کتابخانه‌های خارجی استفاده کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا کامپوننت‌های مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنید و در طراحی‌های آینده استفاده کنید.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت نرم افزار Altium Designer در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۳۱ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Altium Designer powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت نرم افزار Altium Designer

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت ساخت اپلیکیشن موبایل با فلاتر

پاورپوینت ساخت اپلیکیشن موبایل با فلاتر

پاورپوینت ساخت اپلیکیشن موبایل با فلاتر با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت موسیقی از دیدگاه اسلام

پاورپوینت موسیقی از دیدگاه اسلام

پاورپوینت موسیقی از دیدگاه اسلام با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت بازار کار لینوکس

پاورپوینت بازار کار لینوکس

پاورپوینت بازار کار لینوکس با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ازدواج سفید

پاورپوینت ازدواج سفید

پاورپوینت ازدواج سفید با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader