ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت کاربرد فتوشاپ

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت کاربرد فتوشاپ

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۲ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت کاربرد فتوشاپ در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد کاربرد فتوشاپ به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت کاربرد فتوشاپ

پاورپوینت کاربرد فتوشاپ

پاورپوینت کاربرد فتوشاپ

پاورپوینت کاربرد فتوشاپ

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • معنی فتوشاپ
  • تاریخچه
  • فتوشاپ مبتنی بر لایه ها و رستر
  • نام مدل های مختلف فتوشاپ
  • برنامه های مرتبط با فتوشاپ
  • کاربردهای بی‌نظیر فتوشاپ در عصر امروز
  • فرمت های برنامه فتوشاپ
  • سازگاری نرم افزار فتوشاپ با سایر نرم افزار های شرکت ادوبی
  • سخت افزاری مورد نیاز برای نصب فتوشاپ
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده کاربرد فتوشاپ

فتوشاپ یا Photoshop که در لغت به معنای کارگاه عکس میباشد، یک نرم افزار حرفه ای ویرایشگر تصاویر است که توسط شرکت Adobe System توسعه یافته است. اصلی ترین کاربرد فتوشاپ، ویرایش تصاویر است که در عکاسی بسیار کاربرد دارد اما امروزه علاوه بر عکاسی، در بسیاری از مشاغل ورود پیدا کرده و تبدیل به یک صنعت شده است.

فتوشاپ که به نظر هنرمندان گرافیک یک نرم افزار جادویی است، یکی از محبوب ترین نرم افزار های ویرایشگر تصاویر می‌باشد که در دامنه‌ی بسیار وسیعی از فعالیت های گرافیکی کاربرد دارد. کاربران به وسیله ی این نرم افزار، تصاویر مختلف را ویرایش می‌کنند، برش می‌زنند، تغییر رنگ می‌دهند و بسیاری از کارهای متفاوت دیگر را می‌توانند انجام دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این نرم افزار نسبت به سایر برنامه‌های ویرایشگر این است که فایل‌هایی با فرمت PSD فرمت خروجی فتوشاپ را می‌توانند در نرم افزارهایی نظیر ایلاستریتور، افترافکت، پریمیر و سایر محصولات شرکت Adobe اجرا کنند. با توجه به این ویژگی، از فتوشاپ گاها در زمینه‌های دیگر نظیر انیمیشن استفاده می‌گردد.

کاربردهای بی‌نظیر فتوشاپ در عصر امروز

ویرایش تصاویر: فتوشاپ به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر، استفاده‌ی گسترده‌ای در تصویرسازی، تبلیغات، فیلم‌سازی و غیره دارد.

طراحی گرافیکی: طراحان گرافیکی و طراحان وب از فتوشاپ برای طراحی لوگوها، بنرها، کارت ویزیت، وب‌سایت‌ها و غیره استفاده می‌کنند.

تصویرسازی و هنر دیجیتال: هنرمندان و تصویرسازان از فتوشاپ برای ایجاد اثرات و تصاویر دیجیتالی شگفت‌انگیز استفاده می‌کنند.

ویرایش عکس‌های پردازشی: عکاسان و فیلم‌سازان از فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها و فیلم‌ها، اعمال فیلترها و افکت‌های ویژه استفاده می‌کنند.

طراحی محصولات و بسته بندی: طراحان محصولات از فتوشاپ برای طراحی بسته بندی، لیبل، کاتالوگ و نمونه کارها استفاده می‌کنند.

طراحی و ویرایش تصاویر برای شبکه‌های اجتماعی: افراد و شرکت‌ها از فتوشاپ برای طراحی تصاویر و پست‌های جذاب برای شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت کاربرد فتوشاپ در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۲ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Application of Photoshop powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت کاربرد فتوشاپ

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت درباره وای فای WiFi

پاورپوینت درباره وای فای WiFi

پاورپوینت درباره وای فای WiFi با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ماشین مجازی و انواع آن

پاورپوینت ماشین مجازی و انواع آن

پاورپوینت ماشین مجازی و انواع آن با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت انرژی هسته ای

پاورپوینت انرژی هسته ای

پاورپوینت پاورپوینت انرژی هسته ای با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت سیستم عامل مک

پاورپوینت سیستم عامل مک

پاورپوینت درباره سیستم عامل مک با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader