ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت ترفندهای ChatGPT

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت ترفندهای ChatGPT

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۵ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت ترفندهای ChatGPT در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد ترفندهای ChatGPT به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت ترفندهای ChatGPT

پاورپوینت ترفندهای ChatGPT

پاورپوینت ترفندهای ChatGPT

پاورپوینت ترفندهای ChatGPT

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تاریخچه
  • کاربردهایChatGPT
  • مزایای استفاده از chatgpt
  • معایب استفاده از chatgpt
  • معماری ChatGPT
  • ترفندهای استفاده از ChatGPT
  • چالش‌ها و محدودیت‌ها در استفاده از ChatGPTو راهکارهای ممکن برای آن‌ها
  • ترفند تولید پاسخ برای سایر موتورهای هوش،مصنوعی با استفاده از ChatGPT
  • ترفند ارائه مثال ها و اطلاعات بیشتر پیش از طراح پرسش اصلی در ChatGPT
  • آینده ChatGPT
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده ترفندهای ChatGPT

ChatGPT یک سیستم هوش مصنوعی بر پایه شبکه‌های عصبی با قابلیت تولید متن است که توسط OpenAI توسعه یافته است. این سیستم بر پایه معماری Transformer که یک نوع معماری شبکه‌های عصبی بازگشتی است، ساخته شده است. ChatGPT از یادگیری تقویتی برای آموزش دیده شده و توانایی تولید متن در پاسخ به ورودی‌های متنی را دارد.

 ChatGPT به عنوان یک سیستم هوش مصنوعی متن‌تولیدکننده، قادر به تولید متن‌های معقول و منطقی بر اساس ورودی‌های متنی است و از این جهت به عنوان یک ابزار قدرتمند برای تولید متن و پاسخ به سوالات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهایChatGPT

پاسخ به سوالات: ChatGPT قادر به پاسخگویی به سوالات کاربران است. این قابلیت برای ارائه اطلاعات، راهنمایی و حل مشکلات کاربران مفید است.

تولید محتوا: ChatGPT قادر به تولید محتوای خلاقانه است. این قابلیت می‌تواند در ساخت مقالات، نوشته‌های وبلاگ، توصیه محصولات و سایر محتواهای دیجیتال استفاده شود.

مکالمه: ChatGPT می‌تواند به عنوان یک همدم چت استفاده شود. این سیستم قادر به صحبت کردن با کاربران، پاسخ به سوالات و بحث در مورد موضوعات مختلف است.

آموزش و یادگیری: ChatGPT می‌تواند در زمینه آموزش و آموزش الکترونیکی به کار گرفته شود. با توانایی توضیح مفاهیم، پاسخ به سوالات دانش‌آموزان و ارائه تمرین‌ها، می‌تواند به کاربران در فرایند یادگیری کمک کند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت ترفندهای ChatGPT در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۵ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

chatgbt tricks powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت ترفندهای ChatGPT

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت تفاوت React js با React native

پاورپوینت تفاوت React js با React native

پاورپوینت تفاوت Reactjs با React native با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت آب خشک

پاورپوینت آب خشک

پاورپوینت آب خشک با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت جنگ سایبری

پاورپوینت حمله سایبری

پاورپوینت حمله سایبری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت آمبولی ریه

پاورپوینت آمبولی ریه

پاورپوینت آمبولی ریه با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader