ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت اختلال شخصیت دو قطبی

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت اختلال شخصیت دو قطبی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۷ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت اختلال شخصیت دو قطبی در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد اختلال شخصیت دو قطبی به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت اختلال شخصیت دو قطبی

پاورپوینت اختلال شخصیت دو قطبی

پاورپوینت اختلال شخصیت دو قطبی

پاورپوینت اختلال شخصیت دو قطبی

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تاریخچه اختلال دو قطبی
  • شخصیت چیست؟
  • اختلال در شخصیت به چه معناست؟
  • چرا اختلال شخصیت ایجاد می شود؟
  • چه عواملی ریسک ابتلا به اختلال شخصیت را بیشتر می کنند؟
  • اختلال شخصیتی دو قطبی چیست؟
  • علائم اختلال دوقطبی کدامند؟
  • انواع اختلال دو قطبی
  • تاثیر اختلال دو قطبی بر مغز
  • عوامل تشدید کننده اختلال دو قطبی
  • تشخیص و تست اختلال دوقطبی
  • روش‌های درمان اختلال دو قطبی
  • روز جهانی اختلال دو قطبی
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده اختلال شخصیت دو قطبی

در جوامع امروزی، حدود ۶ درصد از جمعیت کل جهان و ۶۰ درصد افراد مبتلا به انواع بیماری های اعصاب و روان، دچار نوعی از اختلال شخصیت هستند. این اختلالات، شیوه‌های فکری و رفتاری ریشه‌دار هستند که منجر به مشکل در زندگی فردی و روابط با دیگران می‌شود.

افراد مبتلا به اختلالات شخصیت همیشه انکار می کنند که مشکل روانی دارند، متوجه نیستند که رفتارشان خلاف هنجارهای اجتماعی و فرهنگی است و مشکلات روانی را به روش های فکری و رفتاری انعطاف ناپذیر خود مربوط نمی‌دانند. در نتیجه، درمان این اختلالات بسیار دشوار است زیرا در آنها روش‌های فکری و رفتاری بسیار ثابت و انعطاف ناپذیر وجود دارد.

اختلال دوقطبی یک مسئله مدرن نیست و تشخیص آن به یونان باستان برمی‌گردد. اولین اشاره به اختلال روانی را می‌توان در ادبیات پزشکی بقراط یافت که اغلب از او به عنوان «پدر پزشکی» یاد می‌شود. او یافته‌های خود را درمورد دو حالت مخالف قطبی ثبت کرد، چیزی که امروزه به عنوان افسردگی و شیدایی شناخته می‌شود.

در قرن نوزدهم مفهومی مدرن از اختلال دوقطبی مطرح شد.

توصیفات مستقلی از اختلال دو قطبی در سال ۱۸۵۴ توسط ژول بایلرگر، عصب‌شناس فرانسوی و ژان پیر فالرت، روانپزشک فرانسوی به آکادمی پزشکی پاریس ارائه شد. اصطلاح «اختلال دوقطبی» هنوز ابداع نشده بود، بنابراین بایلرگر این بیماری را به عنوان (folie à double form) به معنای جنون دوگانه نامید و فالرت آن را (folie circulaire) به معنای جنون دایره‌ای نامید.

در سال ۱۹۹۹، بنیاد بین‌المللی دوقطبی (IBPF) تأسیس شد و از آن زمان به بعد در حال تحقیق در مورد اختلالات دوقطبی و کمک به افرادی است که از آن رنج می‌برند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت اختلال شخصیت دو قطبی در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۷ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Bipolar Disorder powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت اختلال شخصیت دو قطبی

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت جرثقیل ها و کاربرد آنها

پاورپوینت جرثقیل ها و کاربرد آنها

پاورپوینت جرثقیل ها و کاربرد آنها با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ارتباط چشمی چیست؟

پاورپوینت ارتباط چشمی چیست؟

پاورپوینت ارتباط چشمی چیست؟ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت درباره منصور حلاج

پاورپوینت درباره منصور حلاج

پاورپوینت درباره منصور حلاج با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت اثبات کار و اثبات سهام در بلاک چین

پاورپوینت اثبات کار و اثبات سهام در بلاک چین

پاورپوینت اثبات کار و اثبات سهام در بلاک چین با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader