ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت حمله سایبری

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
ناگاتوم
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت حمله سایبری

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۹ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت حمله سایبری در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد حمله سایبری به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت حمله سایبری

پاورپوینت حمله سایبری

پاورپوینت حمله سایبری

پاورپوینت حمله سایبری

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • حمله سایبری چیست؟
  • حملات سایبری چه خساراتی وارد میکنند؟
  • انواع حملات سایبری
  • حمله با استفاده از بد افزار ها
  • فیشینگ یا تقلب
  • حملات DDOS
  • حمله با مرد میانی
  • اثرات حمله سایبری
  • راهکار های مقابله با حمله های سایبری
  • بروزرسانی سیستم عامل
  • استفاده از رمز عبور قوی
  • نتیجه
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده حمله سایبری

حمله های سایبری عملیاتی هستند که توسط افراد یا گروه‌هایی با هدف نفوذ به سیستم‌ها یا سرقت اطلاعات انجام می‌شوند. این حملات می‌توانند به شکل‌های مختلفی صورت گیرند و به شدت مخرب باشند.

معمولاً یک هکر برای حمله کردن به یک سیستم دلایلی دارد. هکرهای کلاه سفید که اهدافشان مشخص است و حمله آن ها نیز حمله سایبری حساب نمی شود. اما دیگر هکرها ممکن است به قصد نقض سیستم اطلاعاتی یک شخص یا سازمان اقدام به انجام عملیاتی کنند که همان رفتارها حمله سایبری نامیده می شوند. یک حمله سایبری به راحتی می تواند زحماتی که کشیده اید و یا اعتبار و ارزشی که با سختی به دست آورید در عرض چند دقیقه نیست و نابود کند. حتی می تواند یک شرکت بزرگ را ورشکسته کند و باعث شود اعتماد مشتریانی که چندین سال زحمت کشیده اید تا اعتماد آن ها جلب کنید، از دست بدهید.

حملات سایبری حتی اگر در جزئی ترین حالت باشد می تواند خسارت مالی بزرگی وارد کند. حتی اگر حمله سایبری از نوع خسارت مالی نباشد می تواند انواع دیگری داشته باشد مانند مختل شدن سیستم یا فشار روانی. به طور کلی مشکلات زیر از جمله مواردی است که به هنگام حمله سایبری برای یک شخص یا سازمان ممکن است اتفاق بیوفتد:

مشکلات روحی و روانی: یک حمله سایبری قرار نیست همیشه به اقتصاد سازمان ضربه بزند. حمله سایبری نوعی تهدید نیز می تواند باشد و به روحیات شما ضربه بزرگی بزند.

ضربه به کاربران: حمله سایبری اگر در دسترسی به خدمات مختل ایجاد کند، تنها به صاحب سیستم ضربه نمی زند و کاربران نیز در مشکل گرفتار خواهند شد، همانند عدم دسترسی حجم زیادی از کاربران به سایت های دانشجویی.

مختل شدن سیستم: ویروسی شدن سیستم ممکن است موجب ایجاد اختلال شود.

از دست دادن اعتبار: اگر مشتریان یا کاربران شما بدانند اطلاعاتشان به دست مهاجم افتاده است دیگر به سیستم امنیتی شما اعتماد نخواهند کرد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت حمله سایبری در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۱۹ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

cyber attack powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت حمله سایبری

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت تکنولوژی هایی که انسان ها از حیوانات تقلید کردند

پاورپوینت تکنولوژی هایی که انسان ها از حیوانات تقلید کردند

پاورپوینت تکنولوژی هایی که انسان ها از حیوانات تقلید کردند با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت بدافزار

پاورپوینت بدافزار

پاورپوینت بدافزار با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
قالب پاورپوینت آماده رایگان برونشیت

قالب پاورپوینت آماده رایگان بیماری برونشیت – قابل ویرایش و رایگان

قالب پاورپوینت آماده رایگان برونشیت با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت آماده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 0تومان
پاورپوینت الگوریتم گرادیان کاهشی

پاورپوینت الگوریتم گرادیان کاهشی

پاورپوینت الگوریتم گرادیان کاهشی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader