ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت انبار داده (Data Warehouse)

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت انبار داده (Data Warehouse)

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۵ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت انبار داده (Data Warehouse) در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد انبار داده (Data Warehouse) به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت انبار داده (Data Warehouse)

پاورپوینت انبار داده (Data Warehouse)

پاورپوینت انبار داده (Data Warehouse)

پاورپوینت انبار داده (Data Warehouse)

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • اهمیت و فواید استفاده از انبار داده
  • معماری انبار داده
  • انواع انبار داده
  • فرایند (ETL) در انبار داده
  • روش‌های استخراج اطلاعات از انبار داده
  • ابزارهای مورد استفاده برای مدیریت و پردازش انبار داده
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده انبار داده (Data Warehouse)

انبار داده (Data Warehouse) یک سیستم مرکزی برای جمع آوری، ذخیره، مدیریت و تجزیه و تحلیل داده ها است. این سیستم به منظور فراهم کردن دسترسی آسان و سریع به اطلاعات مفید برای تصمیم گیری و برنامه ریزی در سازمان ها طراحی شده است.

انبار داده ها برای کاربردهای گوناگونی مانند تحلیل عملکرد، پیش بینی، گزارش گیری و تصمیم گیری استراتژیک استفاده می شوند و به صورت روزانه، هفتگی یا ماهیانه به روز رسانی می شوند.

اهمیت و فواید استفاده از انبار داده

۱. تصمیم‌گیری بهتر: انبار داده اطلاعات دقیق و جامعی را در اختیار سازمان قرار می‌دهد که به مدیران کمک می‌کند تصمیم‌های بهتری بگیرند.

۲. افزایش بهره‌وری: امکان دسترسی سریع و آسان به داده‌ها باعث افزایش بهره‌وری و کارآیی در سازمان می‌شود.

۳. آنالیز و پیش‌بینی: انبار داده امکان آنالیز داده‌ها و پیش‌بینی روندها و الگوها را فراهم می‌کند که به سازمان کمک می‌کند استراتژی‌های بهتری را طراحی کند.

۴. بهبود خدمات به مشتریان: با دسترسی به داده‌های مربوط به مشتریان، سازمان می‌تواند خدمات خود را بهبود بخشیده و نیازهای مشتریان را بهتر متوجه شود.

۵. کاهش هزینه‌ها: استفاده از انبار داده به مدیران کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را کاهش دهند و عملکرد سازمان را بهبود بخشند.

۶. اطلاعات مرکزی: انبار داده به سازمان امکان ایجاد یک منبع اطلاعاتی مرکزی را می‌دهد که به تمام اعضای سازمان اجازه دسترسی به اطلاعات لازم را می‌دهد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت انبار داده (Data Warehouse) در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۵ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Data Warehouse powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت انبار داده (Data Warehouse)

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت اثر مرکب

پاورپوینت اثر مرکب – راز رسیدن به موفقیت

پاورپوینت اثر مرکب با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت فرا تحلیل در حسابداری و حسابرسی

پاورپوینت فرا تحلیل در حسابداری و حسابرسی

پاورپوینت فرا تحلیل در حسابداری و حسابرسی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.پاورپوینت

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت زکات

پاورپوینت زکات

پاورپوینت زکات با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت غده هیپوتالاموس در مغز

پاورپوینت غده هیپوتالاموس در مغز

پاورپوینت غده هیپوتالاموس در مغز با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader