ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت بتهوون

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
سرزمین پاورپوینت
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت بتهوون

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت بتهوون در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

امیرحسین فیروزی فرد - کارشناس رشته مهندسی عمران امیرحسین فیروزی فرد - کارشناس رشته مهندسی عمران

مهندس امیرحسین فیروزی فرد مدیر عامل و توسعه دهنده مجموعه فارسی درس می باشند. ایشان یکی از طراحان برجسته، سئو کار و طراح فایل های پاورپوینت و قالب پایان نامه هستند، همچنین در زمینه طراحی پرزی فعالیت دارند.

پاورپوینت ارائه شده در مورد بتهوون به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت بتهوون

پاورپوینت بتهوون پاورپوینت بتهوون پاورپوینت بتهوون

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • بتهوون کیست؟
  • تولد و کودکی بتهوون
  • نوجوانی بتهوون
  • بتهوون در شهر وین
  • اوج شهرت بتهوون
  • تقسیم بندی زندگی هنری بتهوون
  • افسردگی و ناشنوایی بتهوون
  • مرگ بتهوون

دانلود پاورپوینت آماده بتهوون

لودویگ فان بتهوون موسیقی‌دان و آهنگساز اهل آلمان بود. وی شخصیتی مهم در انتقال بین دوره‌های کلاسیک و رمانتیک در موسیقی غرب بود و یکی از بزرگ‌ترین آهنگسازان اروپایی به حساب می‌آید.

بتهوون در تاریخ ۱۷ دسامبر ۱۷۷۰ میلادی در شهر بن آلمان چشم به این دنیا گشود. وی در خانواده ای بسیار فقیر در زیر شیروانی به دنیا آمد و زندگی کرد. کودکی بتهوون به علت مشکلات مالی بسیار سخت بود و گاهی اوقات غذایی برای خوردن پیدا نمیکرد. خانواده بتهوون از نظر مالی توانایی زیادی نداشتند ولی بیشتر آنها نوازنده بودند و در تعلیم وی نقش مهمی را ایفا کردند.

بتهوون از سن پنچ سالگی تحت آموزش سخت و جدی پدرش بود در حدی که بعضی وقت ها وی به گریه کردن می افتاد. دلیل این سخت گیری ها این بود که پدر بتهوون از استعداد درخشان وی با خبر شده بود و دوست داشت تا آن را برای همه آشکار سازد و نوازنده ای بزرگ از فرزندش بسازد. در نتیجه این تمارین سخت بتهوون اولین اجرای زنده خود را در سن ۶ سالگی اجرا کرد و در شهر به کودکی با استعداد شناخته و معروف شد.

بتهوون در نوجوانییش یعنی در سال ۱۷۸۰ با فردی به نام کریستیان نیفه که آهنگ سازی بسیار مشهور بود، آشنا شد و زیر دست او به صورت حرفه ای روش آهنگ سازی را یاد گرفت. با کمک نیفه، بتهوون اولین اثر خود را در سن ۱۳ سالگی تولید کرد. بتهوون برای کسب درآمد به عنوان دستیار نیفه در ارکسر وی مشغول به کار شد و بعد از چند سال به عنوان نوازنده رسمی در کلیسا ها مشغول به کار شد.

بتهوون از همان اول شروع کار خود، مهم ترین و زیبا ترین قطعات را مینواخت. از جمله میتوان به سه سونات پیانوی وی اشاره کرد که در سال ۱۷۸۳ پخش شد و مجموعی از چندین موسیقی کلاسیک پیانو بود.

حاصل نواختن این سونات ها، منتخب شدن اثار وی به سونات انتخابگر توسط رهبران مسیحی امپراتوری روم بود. وی بعد از مشغول بودن در دربار های سلطنتی و کلیساها مقداری پول جمع کرد و قصد داشت تا به شهر “وین” المان سفر کند تا با نوازنده بزرگ “موتسارت” ملاقات داشته باشد و از تجربیات وی در زمینه نوازندگی استفاده کند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت بتهوون در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Beethoven powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت بتهوون

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت سهراب سپهری

پاورپوینت سهراب سپهری

پاورپوینت سهراب سپهری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ربات هوش مصنوعی ChatGPT

پاورپوینت ربات هوش مصنوعی ChatGPT

پاورپوینت ربات هوش مصنوعی ChatGPT با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تفاوت بورس و فرابورس

پاورپوینت تفاوت بورس و فرابورس

پاورپوینت تفاوت بورس و فرابورس با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت درباره استیو جابز

پاورپوینت درباره استیو جابز

پاورپوینت دریاره استیو جابز به با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader