ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت جان تامسون

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
ناگاتوم
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت جان تامسون

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت جان تامسون در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد جان تامسون به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت جان تامسون

پاورپوینت جان تامسون پاورپوینت جان تامسون پاورپوینت جان تامسون

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • چکیده بیوگرافی جوزف جان تامسون
  • زندگی ‌نامه
  • کشف الکترون
  • مدل پودینگ آلو
  • جایزه نوبل و میراث
  • ساختار اتم پیش از کشف الکترون
  • ادامه زندگی و افتخارات جوزف جان تامسون
  • سخن نهایی درباره جوزف جان تامسون

دانلود پاورپوینت آماده جان تامسون

سر جوزف جان «جی. جی.» تامسون فیزیکدان انگلیسی بود که در سال ۱۹۰۶ جایزه نوبل فیزیک را به خاطر کار بر روی خواص الکتریکی گازها به دست آورد. وی همچنین پدر جرج پاجت تامسون بود که او هم در سال ۱۹۳۷ نوبل فیزیک را گرفت.

سر جوزف جان «جی. جی.» تامسون در ۱۸ دسامبر ۱۸۵۶ در چیتام هیل در حومه منچستر انگلستان به دنیا آمد. او یک پیشینه متوسط داشت، زیرا پدرش حسابدار یک شرکت نساجی بود. علیرغم محدودیت های مالی، والدین تامسون به پتانسیل تحصیلی او پی بردند و او را تشویق به تحصیل کردند.

تامسون در کالج اونز (در حال حاضر دانشگاه منچستر) تحصیل کرد، جایی که در ریاضیات و فیزیک به برتری رسید. او در سال ۱۸۷۹ در رشته ریاضیات فارغ التحصیل شد و تحصیلات خود را در کالج ترینیتی کمبریج ادامه داد. در دوران حضورش در کمبریج بود که تامسون علاقه شدیدی به حوزه نوظهور فیزیک تجربی پیدا کرد.

بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در کالج تری نیتی دانشگاه کمبریج به صورت رسمی استخدام شد و در آزمایشگاه کاوندیش به تحقیقاتش پرداخت. در سال ۱۸۸۴ بعد از استعفای لرد رایلی، رئیس آزمایشگاه، جوزف در ۲۸ سالگی به عنوان رئیس آزمایشگاه انتخاب شد.

باوجود مخالفت های بسیاری از استادان به دلیل سن کم او هنگام شروع ریاست، نبوغ تامسون و حسن مدیریت او باعث شد که به مدت ۳۴ سال این آزمایشگاه در سطوح بالای تحقیقات علمی، دنیا را اداره کند و خودش نیز در شمار محققین ممتاز این مرکز قرار بگیرد. جوزف تامسون بعد از ۳۷ سال مدیریت آزمایشگاه کاوندیش، استعفا داد و شاگردش ارنست رادرفورد را به عنوان ریاست آزمایشگاه در نظر گرفت.

مهم‌ترین کمک تامسون به علم، کشف الکترون بود. در اواخر قرن نوزدهم، دانشمندان در تلاش برای درک ماهیت جریان الکتریکی و رفتار پرتوهای کاتدی بودند.  تامسون از طریق یک سری آزمایش های مبتکرانه با استفاده از لوله های پرتو کاتدی، نشان داد که پرتوهای کاتدی از ذرات باردار منفی بسیار کوچکتر از اتم ها تشکیل شده اند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت جان تامسون در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

John Thomson powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت جان تامسون

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت نیروگاه هسته ای

پاورپوینت نیروگاه هسته ای

پاورپوینت نیروگاه هسته ای با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت شهید علی اکبر شیرودی

پاورپوینت شهید علی اکبر شیرودی

پاورپوینت شهید علی اکبر شیرودی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت نازیسم

پاورپوینت نازیسم

پاورپوینت نازیسم با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تکثیر ویروس

پاورپوینت تکثیر ویروس

پاورپوینت تکثیر ویروس با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader