ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت استنلی هال

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
نگار فیروزی فرد
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت استنلی هال

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۹ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت استنلی هال در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد استنلی هال به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت استنلی هال

پاورپوینت استنلی هال

پاورپوینت استنلی هال

پاورپوینت استنلی هال

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • زندگینامه استنلی هال
  • شغل و دستاوردهای هال
  • مشارکت در روان شناسی
  • پدر روان شناسی نوجوانی
  • معرفی دو نوع پرخاشگری
  • توسعه و رشد روانشناسی اولیه
  • روانشناسی ناهنجاری
  • دیدگاههای دینی

دانلود پاورپوینت آماده استنلی هال

گرانویل استنلی هال یک روانشناس و مربی پیشگام آمریکایی بود که اولین دکترای روانشناسی را که در ایالات متحده آمریکا در کالج هاروارد در قرن نوزدهم اعطا شد، کسب کرد. علایق او بر توسعه طول عمر انسان و نظریه تکامل متمرکز بود. هال اولین رئیس انجمن روانشناسی آمریکا و اولین رئیس دانشگاه کلارک بود.

گرانویل استنلی هال در ۱ فوریه ۱۸۴۴ متولد شد. او در مزرعه ای واقع در اشفیلد ماساچوست بزرگ شد. پدرش یک سیاست مدار و مادرش یک معلم بود. استانلی هال، در ابتدا در سال ۱۸۶۱ در آکادمی علمی ویلیستون ثبت نام کرد، اما کمی بعد به کالج ویلیامز منتقل شد. پس از فارغ التحصیلی در سال ۱۸۶۷، به مدرسه علمیه اتحادیه رفت. مطالعات و کارهای اولیه وی با محوریت الهیات شروع شد.

هال همچنین، مانند بسیاری از دانشجویان که در آن دوره ی زمانی تحصیل می کردند، از اصول روانشناسی فیزیولوژیکی ویلهلم وونت الهام گرفت و به روان شناسی روی آورد. در حالی که برای تحصیل در این حوزه بسیار جوان بود، اما وی با خواندن مقالات و سخنان ویلهم وونت و با الهام پرفتن از او بر آن شد تا از فلسفه به روانشناسی تغییر مسیر دهد. هال مدرک دکترای روانشناسی خود را از دانشگاه هاروارد و زیر نظر روان شناسان معروفی چون، ویلیام جیمز و هنری پی بودیچ ​​دریافت کرد.

 از جمله دستاوردهای متعدد وی:

  • ایجاد مجله روانشناسی آمریکا در سال ۱۸۸۷ بود.
  • اولین آزمایشگاه روان شناسی تجربی را در ایالات متحده تأسیس کرد.
  • در سال ۱۸۸۸، هال دانشگاه جان هاپکینز را ترک کرد و رئیس دانشگاه کلارک شد، جایی که او تا ۳۲ سال در آنجا ماندگار و به امر آموزش مشغول شد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت استنلی هال در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۱۹ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Stanley Hall powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت استنلی هال

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت الزامات محیط کار

پاورپوینت الزامات محیط کار

پاورپوینت الزامات محیط کار با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت پرورش شترمرغ

پاورپوینت پرورش شترمرغ

پاورپوینت پرورش شترمرغ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت DSM در روانشناسی

پاورپوینت DSM در روانشناسی

پاورپوینت DSM در روانشناسی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی

پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی

پاورپوینت فرق فیلترشکن با پروکسی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader