ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت آیت الله رفسنجانی

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
ناگاتوم
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت آیت الله رفسنجانی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت آیت الله رفسنجانی در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد آیت الله رفسنجانی به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت آیت الله رفسنجانی

پاورپوینت آیت الله رفسنجانی

پاورپوینت آیت الله رفسنجانی

پاورپوینت آیت الله رفسنجانی

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • زندگینامه
  • دوران مبارزه پیش از انقلاب
  • سال‌های اول انقلاب
  • ریاست مجلس شورای اسلامی
  • هاشمی در دوران جنگ ایران و عراق
  • ریاست جمهوری
  • ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • دیدگاه‌های سیاسی و اقتصادی
  • مرگ و خاکسپاری

دانلود پاورپوینت آماده آیت الله رفسنجانی

اکبر هاشمی بهرمانی مشهور به اکبر هاشمی رفسنجانی روحانی، سیاستمدار و از تاثیرگذار‌ترین شخصیت‌های جمهوری اسلامی ایران بود. وی از یاران شاخص امام خمینی در مبارزه علیه حکومت پهلوی بود و چند بار دستگیر و زندانی شد.

اکبر هاشمی بهرمانی در ۳ شهریور ۱۳۱۳ شمسی در روستای بهرمان شهرستان رفسنجان در استان کرمان به دنیا آمد. پدرش میرزاعلی هاشمی بهرمانی تحصیلات حوزوی داشت و از باغداران منطقه بود. مادرش ماه‌بی‌بی صفریان نام داشت. هاشمی در ۵ سالگی تحصیل قرآن، گلستان سعدی و نصاب الصبیان را در مکتب‌خانه آغاز کرد. در سال ۱۳۲۷ شمسی و در سن ۱۴ سالگی به همراه پسرعمویش محمد هاشمیان برای تحصیل علوم دینی به قم رفت.

هاشمی دروس مقدمات و سطح را در درس حسینعلی منتظری، علی مشکینی، محمد صدوقی، مصطفی اعتمادی و محمد مجاهدی حاضر شد و در درس خارج مراجعی از جمله بروجردی، امام خمینی، محقق داماد، سید محمدرضا گلپایگانی، مرتضی حائری یزدی و سید شهاب الدین نجفی مرعشی شرکت کرد. همچنین فلسفه و تفسیر را از علامه طباطبایی، حسینعلی منتظری و ابوالفضل زاهدی آموخت.

هاشمی در سال ۱۳۳۷ شمسی با عفت مرعشی ازدواج کرد. فاطمه، محسن، فائزه، مهدی و یاسر پنج فرزند آنان هستند.

هاشمی پیش از انقلاب، یکی از مخالفان برنامه‌های نوگرایانه شاه (انقلاب سفید) شناخته می‌شد. با تبعید خمینی، رفسنجانی در ایران ماند و مخالفت‌هایش با این برنامه‌ها افزایش یافت. این مخالفت‌ها سرانجام به دستگیری و زندانی شدن او منجر شد. در مجموع و از سال ۱۳۳۷ تا سال ۱۳۵۷ هاشمی رفسنجانی ۷ بار و مجموعاً ۴ سال و ۵ ماه به جرم فعالیت مخفیانه علیه حکومت پهلوی به زندان افتاد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت آیت الله رفسنجانی در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Ayatollah Rafsanjani powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت آیت الله رفسنجانی

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت مریم میرزاخانی

پاورپوینت مریم میرزاخانی

پاورپوینت مریم میرزاخانی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت زیگموند فروید

پاورپوینت زیگموند فروید

پاورپوینت زیگموند فروید با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت هفته دفاع مقدس

پاورپوینت هفته دفاع مقدس

پاورپوینت هفته دفاع مقدس با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت کودتای رضاخان بر علیه احمدشاه قاجار

پاورپوینت کودتای رضاخان بر علیه احمدشاه قاجار

پاورپوینت کودتای رضاخان بر علیه احمدشاه قاجار با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader