ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت پروفسور محمود آخوندی اصل

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
ناگاتوم
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت پروفسور محمود آخوندی اصل

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۹ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت پروفسور محمود آخوندی اصل در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد پروفسور محمود آخوندی اصل به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت پروفسور محمود آخوندی اصل

پاورپوینت پروفسور محمود آخوندی اصل

پاورپوینت پروفسور محمود آخوندی اصل

پاورپوینت پروفسور محمود آخوندی اصل

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • زندگینامه
  • تحصیلات
  • ازدواج و خانواده
  • مشاغل و سمت های قضایی
  • سوابق آموزشی دکتر آخوندی
  • نظرات آخوندی
  • آثار محمود آخوندی
  • ضرورت شناخت آیین دادرسی از نظر آخوندی
  • تز فکری آخوندی در خصوص فقه اسلامی

دانلود پاورپوینت آماده پروفسور محمود آخوندی اصل

پروفسور محمود آخوندی اصل متولد اهر، استاد حقوق جزا و نخستین پروفسور حقوقی ایران، قاضی دادگستری و پدر حقوق جزای نوین ایران بود.

دكتر محمود آخوندی اصل، فرزند حسین آخوندی، در روز ۲۰ اسفند ۱۳۱۲ در اهر به دنیا آمد. دوره ابتدایی را در دبستان شمس و سیكل اول متوسطه را در دبیرستان شیخ شهاب الدین در شهر اهر و سیكل دوم متوسطه را در دبیرستان لقمان در تبریز به پایان رساند و با رتبه اول دیپلم گرفت.

محمود آخوندى در روزگار جوانى به دلیل علاقه و استعدادى كه در درس ریاضى داشت، همیشه مى‌خواست در این رشته ادامه تحصیل دهد اما به علت عظمتى كه آن زمان قاضى بودن داشت، اصرار خانواده‌اش باعث شد تا حقوق را براى ادامه تحصیل در رشته حقوق قضایی دانشگاه تهران برگزیند.

در سال ۱۳۳۳ وارد دانشکده حقوق دانشگاه تهران شد و در سال ۱۳۳۶ با درجه ممتاز موفق به دریافت لیسانس قضایی شد. در همین سال راهی سوئیس شد و در دانشکده حقوق دانشگاه نوشاتل به ادامه تحصیل پرداخت و سرانجام با ارائه پایان نامه «تاثیر سنتهای مذهبی در حقوق جزایی ایران» دکترای حقوق جزا را دریافت کرد.

بعدها، دوره‌های تخصصی جرم شناسی را در دانشگاه تهران و در سال ۱۳۴۰ از دانشگاه نیوشاتل سوئیس درجه دکتری P.H.D. گرفت. همچنین دوره مطالعه سیستم دادرسی آمریکا را در آمریکا به پایان رساند و گواهینامه‌های علمی مربوطه را دریافت کرد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت پروفسور محمود آخوندی اصل در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۱۹ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Professor Mahmoud Akhundi Asl powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت پروفسور محمود آخوندی اصل

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت مقایسه سیستم‌های مدیریت یادگیری

پاورپوینت مقایسه سیستم‌های مدیریت یادگیری

پاورپوینت مقایسه سیستم‌های مدیریت یادگیری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 89,000تومان
پاورپوینت پرامپت نویسی

پاورپوینت پرامپت نویسی

پاورپوینت پرامپت نویسی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت انفاق

پاورپوینت انفاق

پاورپوینت انفاق با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ویلهلم وونت

پاورپوینت ویلهلم وونت

پاورپوینت ویلهلم وونت با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader