ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت طرحواره های ناسازگار یانگ

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
آترینا دیزاین
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت طرحواره های ناسازگار یانگ

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت طرحواره های ناسازگار یانگ در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد طرحواره های ناسازگار یانگ به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت طرحواره های ناسازگار یانگ

پاورپوینت طرحواره های ناسازگار یانگ

پاورپوینت طرحواره های ناسازگار یانگ

پاورپوینت طرحواره های ناسازگار یانگ

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • طرحواره های ناسازگار یانگ
  • سبک های مقابله‌ای در برابر طرحواره های ناسازگار یانگ
  • چه زمانی رفتارهای والدین باعث ایجاد طرحواره های ناسازگار یانگ نمی‌شود؟
  • نیازهای اصلی روان انسان و طرحواره های ناسازگار یانگ
  • عواقب برطرف نشدن نیازها و طرحواره های ناسازگار یانگ
  • فرایند فکری و محتوای فکر
  • خطاهای شناختی

دانلود پاورپوینت آماده طرحواره های ناسازگار یانگ

طرحواره‌ها به نوعی بیانگر الگوی شناخت ما از محیط اطراف ما هستند. هر فرد همان‌طور که در مورد محیط اطرافش شناختی بر مبنای طرحواره ها دارد، طرحواره‌هایی نیز در مورد خودش شکل می‌دهد. گاهی این طرحواره‌ها، به خاطر تجربیات و خصوصاً تجربیات کودکی، به اشتباه شکل می‌گیرند و طرحواره های ناسازگار یانگ را به‌وجود می‌آورد.

طرحواره‌هایی که اغلب در سه حوزه «خود»، «دنیا و دیگران» و «آینده» قرار دارند و به‌ گونه‌ای با واقعیت ناهم‌خوان هستند و به فرد آسیب می‌زنند، جزو «طرحواره های ناسازگار یانگ» دسته‎‌بندی می‌شوند. بیشتر این طرحواره‌ها در پی تروماهای کودکی به‌وجود می‌آیند. اولین بار توسط «جفری یانگ» معرفی و دسته‌بندی شدند.

افراد مختلف نسبت به هر طرحواره برخوردهای متفاوتی نشان می‌دهند که «سبک‌های مقابله‌ای» نام دارد، سبک‌ مقابله‌ای افراد بسته به سرشت، شخصیت و تجربه‌ فرد، در سه حالت زیر جای می‌گیرد:

  • تسلیم: فرد طبق باور طرحواره‌ای خود عمل می‌کند.
  • اجتناب: فرد طرحواره را باور کرده اما نمی‌خواهد دوباره اتفاقاتی مطابق طرحواره‌اش برای او رخ بدهد، در نتیجه از هر موقعیتی که باعث شود با طرحواره‌اش روبه‌رو شود یا طرحواره تایید شود، دوری می‌کند.
  • جبران افراطی: فرد به ستیز طرحواره‌ خود برمی‌خیزد و سعی می‌کند برعکس چیزی که باور دارد، وانمود کند.

با اینکه رفتارهای والدین، اثر بسیار عمیقی روی کودکان دارند، گاهی اوقات باعث شکل‌گیری طرحواره نمی‌شوند، در چنین حالتی، اغلب کودک نسبت به رفتار والدین خود بینش داشته و متوجه اشتباه آن‌ها بوده است. در موارد دیگر، کودک از رابطه درمانگر جایگزین بهره برده است. یعنی فرد دیگری وجود داشته که با خوش‌رفتاری خود، اثر بدرفتاری والد (یا والدین) را جبران کرده است.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت طرحواره های ناسازگار یانگ در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Young’s maladaptive schemas powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت طرحواره های ناسازگار یانگ

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت پرورش کبک

پاورپوینت پرورش کبک

پاورپوینت پرورش کبک با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس

پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس

پاورپوینت کاربرد و اهمیت اپن سورس با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت معرفی نرم افزار ایلوستریتور

پاورپوینت معرفی نرم افزار ایلوستریتور

پاورپوینت معرفی نرم افزار ایلوستریتور با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت الگوریتم مونت کارلو

پاورپوینت الگوریتم مونت کارلو

پاورپوینت الگوریتم مونت کارلو با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader