پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج

89,000تومان
پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
تضمین کیفیت
SKU 46211
مشتری عزیز، کلیه پاورپوینت‌های موجود در فارسی درس مورد تایید و دارای کیفیت عالی هستند. استفاده غیر مجاز و اقدام به فروش فایل‌ها در پلتفرم‌های دیگر غیرقانونی است و پیگرد قاونی خواهد داشت.
⁖ توضیحات محصول

جزئیات و دانلود پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 39 اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد آمیخته بازاریابی ترویج به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج

پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج

پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج

پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • آمیخته بازاریابی
  • 4P مک کارتی
  • ترویج
  • اجزای آمیخته ترویج
  • ترویج ورزشی
  • بازاریابی مستقیم ورزشی
  • رشد بازاریابی مستقیم
  • روشهای استفاده از بازاریابی مستقیم در ورزش
  • تبلیغات
  • تبلیغات و نام گذاری جهانی محصولات ورزشی
  • چگونگی انتخاب یک شرکت تبلیغاتی در ورزش
  • نقش عناصر ترویج در بازاریابی ورزشی
  • تفاوت حمایت مالی با تبلیغات
  • حمایت کنندگان مالی در ورزش

دانلود پاورپوینت آماده آمیخته بازاریابی ترویج

نزدیک به آغاز دهه 60 میلادی، فردی به نام Jerome McCarthy کانادایی، اصطلاح p 4 را ابداع کرد. (product, price, place, promotion) این عناصر متغیر های قابل کنترلی هستند و زمانی که برنامه ریزی شده و به دقت با یکدیگر در یک راستا قرار گیرند، رضایت مندی مشتریان را همراه دارند.

از آن زمان تا کنون بسیاری استدلال کرده اند کهp 4 بیشتر برای محصولات کاربرد دارد تا خدمات. بر این اساس دو دانشمند آمریکایی به نام های Booms و Bitner در سال 1981 آمیخته 7P را عنوان کردند که به آمیخته خدمات نیز مشهور است. آنها سه عامل افراد، فرایندها و مدرک فیزیکی را برای ارائه خدمات بهتر مهم می دانند.

ترویج به فعالیت هایی گفته می شود که شایستگی های محصول را برای مشتریان هدف نمایان می سازد و آنها را ترغیب می کند محصول را خریداری کنند. بنابراین، ترویج شامل تبلیغات، پیشبردفروش، فروش حضوری، حمایت و روابط عمومی می شود.

اجزای آمیخته ترویج

  • تبلیغات
  • پیشبرد فروش
  • فروش حضوری
  • حمایت
  • روابط عمومی

ترویج ورزشی

  • محصول ورزشی خریده نمی شود، مگر اینکه دیده شود.
  • گفتن به دیگران در مورد محصول
  • شرکت های تبلیغاتی و آژانس های اختصاصی در ارتباط با ترویج
  • تیم ها و و افراد ورزشی فعالیت دارند.
  • تی شرت های لوگو دار / کیف ها/ فنجان ها / کلاه / جا کلیدی / …
  • از طریق ارتباطات: رسانه دیداری، شنیداری، نوشتاری

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در 39 اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Promotional marketing mix powerpoint – slide – presentation

⁖ نظرات

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاورپوینت آمیخته بازاریابی ترویج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

⁖ محصولات مرتبط
هوش مصنوعی پاسخگوی شماست ...
avatar
دستیار هوش مصنوعی فارسی درس
پاسخگوی سوالات شما هستیم...