ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت کارت گرافیک

مشاهده پیش نمایش
98,000تومان
5فروش موفق
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
ناگاتوم
5 فروش 5 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت کارت گرافیک

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 18 اسلاید

لازم به ذکر است که در همه اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت کارت گرافیک در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد کارت گرافیک به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه ی کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت کارت گرافیک

پاورپوینت کارت گرافیک پاورپوینت کارت گرافیک پاورپوینت کارت گرافیک

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • كارت گرافيک چيست؟
  • استانداردهای گرافيک
  • تفاوت VGA با كارت گرافيكهای قديمی EGA & CGA
  • انواع
  • اجزای كارت گرافيک

دانلود پاورپوینت آماده کارت گرافیک

براي اين كه بتوان در صفحه نمايش رايانه تصويرهای مربوط به داده‌ها را ديد بايد ارتباط بين نمايشگر و مادر برد رايانه برقرار شود. براي اين کار هر رايانه برای هر نمايشگر يک کارت دارد که در يکی از شکاف های توسعه (گسترش) مــادربرد قرار می گيرد وبا کابلی که به آن وصل می شود جريان نمايش اطلاعات بر روی صفحه نمايش را کنترل می‌کند. بنابراين کارت گرافيکی قطعه‌ای سخت افزاری است که نمايش تصويرها ومتن ها را بر روی نمايشگر رايانه کنترل می نمايد.کليه‌ی اطلاعات ارسالی از پردازنده به کارت گرافيکی انتقال داده می‌شود ودر آن جا ترجمه و برای نمايش به نمايشگر ارسال می‌شود.

اولين كارت كرافيگ در سال 1981 توسط شركت IBM عرضه گرديد. كارت فوق بصورت تک رنگ و با نام MONOCHROME ارائه گرديد. صفحات نمايشگري كه از كارت فوق استفاده می‌كردند ,متنی بودند. رنگ نوشته سفيد يا سبز وزمينه سياه بود. در ادامه كارتهای چهار رنگ HGC ارائه گرديدند. سپس كارت های هشت رنگ CGA و كارت های شانزده رنگ EGA ارائه گرديدند. توليد كنندگانی ديگر نظير كمودور كامپيوترهایی را معرفي كردند كه دارای كارتهای گرافيک از قبل تعبيه شده و ساخته شده در سيستم بودند.

زمانيكه شركت IBM در سال 1987 كارت VGA را معرفي كرد استاندارد جديدی دراين راستا مطرح گرديد. نمايشگرهاي VGA قادر به ارائه 256 رنگ و وضوح تصوير 400*720 بودند. يک سال بعد استاندارد SVGA مطرح گرديد. استاندارد فوق قادر به ارائه16/8 ميليون رنگ با وضوح تصوير1024*1280 است. كارتهای گرافيک از استانداردهای متفاوتي پيروی می نمايند.توليد كنندگان كارت گرافيک همواره سعی در افزايش تعداد رنگ و وضوح تصوير با توجه به راهكارهای اختصاصی خود دارند. كارت های گرافيک مي بايست قادر به اتصال به سيستم باشند. كارت های گرافيک قديمی اغلب از طريق اسلاتهای ISA و يا PCI به سيستم متصل می شوند. اغلب كارتهای گرافيك جديد از پورت AGP برای اتصال به كامپيوتر استفاده می نمايند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت کارت گرافیک در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در 18 اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

graphics card powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت کارت گرافیک

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت الگوریتم جستجوی فاخته

پاورپوینت الگوریتم جستجوی فاخته

پاورپوینت الگوریتم جستجوی فاخته با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

4 فروش 98,000تومان
پاورپوینت الگوریتم ژنتیک-معرفی و بررسی

پاورپوینت الگوریتم ژنتیک-معرفی و بررسی

پاورپوینت الگوریتم ژنتیک-معرفی و بررسی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

4 فروش 98,000تومان
پاورپوینت تشخیص گفتار

پاورپوینت تشخیص گفتار

پاورپوینت تشخیص گفتار با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

1 فروش 98,000تومان
پاورپوینت گوگل پلاس

پاورپوینت گوگل پلاس

پاورپوینت گوگل پلاس با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

0 فروش 98,000تومان
تخفیف 15 درصدی ویژه اردیبهشت ماه - کد تخفیف شما: farsidars