ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن

مشاهده پیش نمایش
98,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
مجموعه فارسی درس
6 فروش 6 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۵۵ اسلاید

لازم به ذکر است که در همه اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه ی کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن

پاورپوینت پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن پاورپوینت پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن پاورپوینت پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • اهداف
  • مقدمه ای بر پردازش تصوير
  • اصطلاحات
  • معرفی چند كاربرد بازشناسی الگو در پردازش تصوير
  • بازشناسی نوری حروف (OCR)
  • بازشناسی نوری حروف (OCR) بررسی اجزا و انواع سيستم OCR
  • بازشناسی نوری حروف (OCR) تحليل بخش های مختلف سيستم های OCR

دانلود پاورپوینت آماده پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن

در هر سيستمی و با هر عملکردی برای تصميم گيری به داده های ورودی احتياج داريم. اين ورودی ها می توانند از يک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج, سنسور مادون قرمز, ميکروفن و با تصاوير ارسالی از يه دوربين باشد. امروزه پردازش تصوير بهترين ابزار براي استخراج ويژگی ها و تحليل موقعيت و در نهايت تصميم گيری صحيح می باشد. در مورد انسان نيز به همين صورت است, اطلاعات از طريق چشم به مغز ارسال می شوند و مغز با پردازش اين اطلاعات تصميم نهايی را گرفته و فرمان را صادر می کند. هدف از پردازش تصوير پياده سازی عملکرد ذهن انسان در قبال داده ها و انجام پردازش های خاصی برای استخراج ويژگی مورد نياز برای رسيدن به هدف از پيش تعيين شده می باشد.

پيکسل:

کوچکترين جزء PIXEL است. پيکسل مخفف Picture Element به معنی المان تصوير است. يک تصوير متشکل از تعداد زيادی پيکسل است که در کنار هم قرار گرفته اند. در واقع زمانی که با يک دوربين ديجيتال عکس می گيريد اگر رزولوشن دوربين شما ۶۴۰۴۸۰x باشد به اين معنی است که ماتريس با ابعاد ۶۴۰۴۸۰x در اختيار شماست که ۶۴۰ پيکسل در طول و ۴۸۰ پيکسل در عرض دارد. به ازای هر پيکسل يک سلول نوری در دوربين وجود دارد. شدت نور اين سلول نوری مقدار عددی را برای اين پيکسل تعيين می کند. به طور مثال به ازای رنگ سياه مقدار صفر در پيکسل ذخيره می شود و به ازای رنگ سفيد مقدار ۲۵۵ در آن ذخيره می شود.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۵۵ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Image processing and introduction of its use techniques powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت پردازش تصویر و معرفی تکنیک های استفاده از آن

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت شرکت اپل

پاورپوینت شرکت اپل

پاورپوینت شرکت اپل با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 98,000تومان
پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در صنعت

پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در صنعت

پاورپوینت کاربرد هوش مصنوعی در صنعت با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 98,000تومان
پاورپوینت شرکت سامسونگ

پاورپوینت شرکت سامسونگ SAMSUNG

پاورپوینت شرکت سامسونگ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 98,000تومان
پاورپوینت جرائم سایبری و اینترنتی

پاورپوینت جرائم سایبری و اینترنتی

پاورپوینت جرائم سایبری و اینترنتی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 98,000تومان
تخفیف 15 درصدی ویژه اردیبهشت ماه - کد تخفیف شما: farsidars