ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
مجموعه فارسی درس
25 فروش 25 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۵ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد ارتباط با مشتری-CRM به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه ی کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM

پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • تاریخچه
  • انواع فناوری CRM
  • CRM عملیاتی
  • CRM تحلیلی(Analytical)
  • CRM تعاملی(Collaborative)
  • مزایای بکارگیری سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری
  • چگونه CRM خود می تواند سود آور باشد؟
  • دلایل حرکت سازمان ها به سوی سرمایه گذاری روی CRM
  • موارد مهمی که باید برای داشتن ارتباط خوب با مشتری رعایت کرد چیستند؟
  • رضایت مشتری چیست؟
  • رضایت مشتری چه اثری در کسب و کار یک عرضه کننده دارد؟
  • اندازه گیری رضایت مشتری (CSM)

دانلود پاورپوینت آماده ارتباط با مشتری-CRM

شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط به CRM را در سه دوره زیر خلاصه نمود:

الف) دوره انقلاب صنعتی (تولید دستی تا تولید انبوه): ابتکارات فورد در بکارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی و افزایش کارایی و صرفه اقتصادی، یکی از مهمترین شاخص‌های این دوره می باشد.
ب) دوره انقلاب کیفیت (تولید انبوه تا بهبود مستمر): این دوره هم‌زمان با ابتکار شرکت‌های ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایندها آغاز شد(TQM).
ج) دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارشی‌سازی انبوه): تولید کنندگان مجبور بودند توجه خود را از تولید صرف به یافتن راه‌هایی برای رضایت مشتریان سابق خود معطوف نمایند.

CRM عملیاتی (Operational):

در این روش کلیه مراحل ارتباط با مشتری، از مرحله بازاریابی و فروش تا خدمات پس از فروش و اخذ بازخورد از مشتری، به یک فرد سپرده می شود، البته به نحوی که فروشندگان و مهندسان ارائه خدمات بتوانند سابقه هر یک از مشتریان را بدون مراجعه به این فرد در دسترس داشته باشند.از ابزار و روشهای CRM عملیاتی میتوان به SFA یا نیروی فروش مکانیزه اشاره نمود که کلیه عملیات مدیریت تماس با بورس و مدیریت اداره فروش را برعهده دارد.

 CRM تحلیلی(Analytical):

در CRM تحلیلی ابزارها و روشهایی به کار می رود که اطلاعات به دست آمده از CRM عملیاتی را تجزیه و تحلیل نموده و نتایج آن را برای مدیریت عملکرد تجاری آماده می کند. این سیستم مهمترین نوع از CRM می باشد. به این صورت که شامل داده‌هایی است که برنامه‌ها جهت بر قراری ارتباط با مشتری به آن نیاز دارند. به عبارت دیگر این داده‌های خام در اختیار برنامه‌های CRM قرار می گیرند و پس از کار بر روی این داده‌ها، نتیجه مناسب در اختیار شرکت و مشتری قرار داده می شود. اما اگر بخواهیم یک تعریف کامل ارائه نماییم: بدست آوردن، ذخیره، پردازش، تفسیر و ارائه گزارش به استفاده کنندگان داده‌ها مشتری می باشد. شرکتهای زیادی هستند که این داده‌ها را جمع آوری کرده و پس از استفاده از الگوریتمهایی مختلف سعی در تحلیل و تفسیر این داده‌ها می نمایند.در واقع CRM عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۱۵ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

CRM powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت مصرف گرایی

پاورپوینت مصرف گرایی

پاورپوینت مصرف گرایی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری

پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری

پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM

پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM

پاورپوینت ارتباط با مشتری-CRM با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت تجزیه و تحلیل طراحی سازمان

پاورپوینت تجزیه و تحلیل طراحی سازمان

پاورپوینت تجزیه و تحلیل طراحی سازمان با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader