ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت استراتژی سازمانی

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
پی استور
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت استراتژی سازمانی

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۱ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت استراتژی سازمانی در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد استراتژی سازمانی به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت استراتژی سازمانی

پاورپوینت استراتژی سازمانی

پاورپوینت استراتژی سازمانی

پاورپوینت استراتژی سازمانی

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • مقدمه
  • تاریخچه و مفهوم استراتژی
  • تاریخچه و مفهوم استراتژی سازمانی
  • اهمیت استفاده از استراتژی سازمانی
  • انواع استراتژی‌های سازمانی
  • عناصر کلیدی استراتژی سازمانی
  • نتیجه گیری
  • منابع

دانلود پاورپوینت آماده استراتژی سازمانی

استراتژی در لغت به معنای سوق دادن، گسیل داشتن، فرستادن، بردن و پاییدن است. گمان می‌رود این کلمه عطف به دانش و هنر یک ژنرال قدیمی یونانی به نام استراتگوس (Strategos) به کار برده شده است. در بعضی از منابع لاتین، استراتژی از مفهوم استرتیوم یاStratum  و به معنای راه و مسیر بیان شده است. استراتژی بعد از نیمه اول قرن بیستم میلادی جای خود را در داخل علوم اجتماعی در حیطه اقتصاد باز کرد وبا گذشت زمان به سایر حیطه‌ها نیز نفوذ کرد.

استفاده از مفهوم استراتژی در حیطه سازمان و مدیریت از نیمه دوم قرن بیستم میلادی آغاز شده است. استراتژی را می‌توان راه و روش تحقق ماموریت‌ها و اهداف سازمان تلقی کرد، به گونه‌ای که از این راه سازمان، عوامل خارجی (فرصت ها و تهدیدها) و عوامل داخلی (قوت‌ها و ضعف‌ها) را بررسی و شناسایی کرده و از قوت‌های داخلی و فرصت‌های خارجی به درستی بهره‌برداری نموده، ضعف‌های داخلی را از بین ببرد و از تهدیدهای خارجی نیز بپرهیزد.

اهمیت استفاده از استراتژی در سازمان

برنامه‌ریزیهر سازمانی علاوه بر برنامه‌های روتین و مشخصی که فعالیت‌های نیروی انسانی را در سازمان مشخص می‌کند، نیاز به برنامه‌ریزی‌های طولانی‌مدت برای آینده دارد. این برنامه‌ریزی‌ها، سنگِ بنای چشم‌انداز هر سازمان برای فعالیت‌های آینده است. داشتن استراتژی، به سازمان کمک می‌کند این برنامه‌ریزی‌ها را دقیق‌تر انجام دهد.

پیدا کردن نقاط ضعف و نقاط قوتمدیران سازمان اغلب تصور می‌کنند نقاط ضعف و قوت سازمان خود را به خوبی می‌شناسند. اما در بسیاری از مواقع، مدیران تحلیل درستی از فعالیت‌های سازمانی ندارند. به‌همین‌دلیل، بسیاری از نقاط ضعف سازمان از دید آن‌ها پنهان می‌ماند. اما اگر همین مدیران از استراتژی دقیق به وسیله (ماتریس swot) استفاده کنند، می‌توانند نیروی انسانی و منابع مالی خود را به صورت هدفمند برای رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان هدایت کنند.

دانش و مهارت لازمپیشرفت هر سازمان در گرو آموزش، آگاهی و مهارت‌هایی است که نیروهای انسانی آن سازمان دارند. اگر یک استراتژی دقیق را در پیش بگیرید، می‌توانید به دقت مشخص کنید که برای رسیدن به هدفی مشخص، چه مهارت‌ها و دانشی نیاز دارید. به این ترتیب می‌توانید سازمان خود را برای در اختیار داشتن این مهارت‌ها و دانش تجهیز کنید.

qتخصیص منابعچیزی که واضح است این است که هر سازمانی ـ اعم از خرد یا کلان ـ منابع محدود و مشخصی دارد. استراتژی کمک می‌کند سازمان‌ها بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. استراتژی باعث می‌شود که سازمان‌ها بتوانند تصمیم بگیرند کدام محصولات و خدمات باید به بازار عرضه شوند و کدام محصولات باید از دور خارج شوند. این کار باعث می‌شود سازمان‌ها، نیروی انسانی و منابع مالی خود را برای محصولاتی صرف کنند که در بازار مورد استقبال مشتریان قرار می‌گیرد.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت استراتژی سازمانی در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۱ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

1 دیدگاه برای پاورپوینت استراتژی سازمانی

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت مارک زاکربرگ

پاورپوینت مارک زاکربرگ

پاورپوینت مارک زاکربرگ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری

پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری

پاورپوینت عوامل موثر در بهره وری با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت زمانبندی پروژه

پاورپوینت زمانبندی پروژه

پاورپوینت زمانبندی پروژه با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت مدل های الکترونیکی در بازاریابی الکترونیکی

پاورپوینت مدل های الکترونیکی در بازاریابی الکترونیکی

پاورپوینت مدل های الکترونیکی در بازاریابی الکترونیکی با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
تولد مدیر مجموعه فارسی درس 12 مهر - کد تخفیف تا 10 روز: farsidars3
+ +
preloader