ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت روغن پالم

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
ناگاتوم
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت روغن پالم

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت روغن پالم در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد روغن پالم به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت روغن پالم

پاورپوینت روغن پالم

پاورپوینت روغن پالم

پاورپوینت روغن پالم

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • روغن پالم چیست؟
  • روغن پالم در چه محصولاتی وجود دارد؟
  • موارد مصرف روغن پالم چیست؟
  • ترکیبات روغن پالم
  • فواید روغن پالم
  • فواید روغن پالم برای بدن انسان
  • روغن پالم برای سلامتی ضرر دارد؟
  • خطرات زیست محیطی استفاده از روغن پالم چه هستند؟
  • مقایسه محصول روغن پالم با منابع دیگر

دانلود پاورپوینت آماده روغن پالم

روغن پالم، یک روغن گیاهی خوراکی است که از میوه نوعی درخت نخل روغنی حاصل می‌شود. نام علمی این درخت «اِلائیس گویننسیس»، است و دو نوع روغن، از آن تولید می‌شود:

  • روغن میوه خرما (معروف به روغن پالم)، که از فشردن میوه‌های گوشتی این درخت،‌ به دست می‌آید.
  • روغن هسته خرما که از خرد شدن هسته سفت موجود در وسط میوه حاصل می‌شود.

روغن پالم، تقریبا در همه مواد غذایی و آرایشی بهداشتی صنعتی وجود دارد. تقریبا ۵۰ درصد محصولات بسته بندی شده‌ای که در سوپرمارکت‌ها وجود دارند، حاوی روغن پالم هستند. از پیتزا، دونات و شکلات گرفته تا دئودورانت، شامپو، خمیر دندان و رژ لب. این ماده همچنین در غذای حیوانات و به عنوان سوخت زیستی نیز در بسیاری از مناطق جهان، مصرف می‌شود.

روغن پالم، برای پخت و پز استفاده می‌شود و به عنوان افزودنی مجاز، به بسیاری از غذاهای آماده در فروشگاه مواد غذایی اضافه می‌شود.

روغن پالم، طعم خاصی ندارد. اما برخی افراد، عطر و طعم آن را شبیه هویج یا کدو تنبل توصیف می‌کنند. این روغن یکی از اجزای اصلی غذاهای آفریقای غربی و گرمسیری است و به ویژه برای تهیه غذاهای کاری و تند، مناسب‌تر است.

این ماده، اغلب برای سرخ کردن مواد غذایی استفاده می‌شود، زیرا در دمای بالای ۴۵۰ درجه فارنهایت (۲۳۲ درجه سانتیگراد) دود می‌کند و در دماهای کمتر از این مقدار، پایدار می‌ماند.

برخی از شرکت‌ها، روغن پالم را به عنوان تثبیت کننده، به کره بادام زمینی و سایر کره‌های مغزهای خوراکی اضافه می‌کنند تا از جدا شدن و نشستن روغن این محصولات در قسمت بالای ظرف، جلوگیری شود. علاوه بر کره مغزها، روغن پالم در چندین ماده غذایی دیگر نیز یافت می‌شود، که تعدادی از آن‌ها عبارتند از:

  • غلات فراوری شده
  • محصولات پخته شده مانند نان، کلوچه و مافین
  • ویفرهای پروتئینی و ویفرهای رژیمی
  • شکلات
  • کافی میت‌ها
  • کره‌های گیاهی

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت روغن پالم در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Palm oil powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت روغن پالم

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت کتابخانه Numpy در پایتون

پاورپوینت کتابخانه Numpy در پایتون

پاورپوینت کتابخانه Numpy در پایتون با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت کیفوز و اثرات آن بر ورزش

پاورپوینت کیفوز و اثرات آن بر ورزش

پاورپوینت کیفوز و اثرات آن بر ورزش با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت لیبرالیسم

پاورپوینت لیبرالیسم

پاورپوینت لیبرالیسم با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت انواع سیستم های توزیع برق

پاورپوینت انواع سیستم های توزیع برق

پاورپوینت انواع سیستم های توزیع برق با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
preloader