ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

پاورپوینت آگورافوبیا

مشاهده پیش نمایش
79,000تومان
قیمتاورجینال
محصول مورد تایید است
محصول ویژه است
محصول دارای هدیه می باشد
امتیاز محصول
نگار فیروزی فرد
0 فروش 0 دانشجو

جزئیات و دانلود پاورپوینت آگورافوبیا

تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۲۰ اسلاید

لازم به ذکر است که در بعضی اسلاید های این پاورپوینت توضیحات لازم، به صورت Note (پا ورقی) نوشته شده است که می توانید در حین ارائه از این note ها استفاده کنید.

پاورپوینت آگورافوبیا در قالب ppt. یا pptx. می‌باشد و با اسلاید های گرافیکی و جذاب به شما کمک می‌کند یک ارائه بی‌نظیر داشته باشید. با دانلود این پاورپوینت می‌توانید به راحتی آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید.

پاورپوینت ارائه شده در مورد آگورافوبیا به شکل کامل و جامع تهیه و تدوین شده است. این ارائه با تصاویر گویا و جذابی که در خود دارد مخاطب را برای فراگیری و استفاده کامل از آن وا می دارد. یکی از بهترین پاورپوینت هایی که می توانید در بستر اینترنت در مورد موضوع ذکر شده پیدا کنید را در اختیار شما قرار داده ایم و امیدواریم از مطالب آن نهایت استفاده را ببرید. ارائه کامل و جذاب شما از اهداف مجموعه فارسی درس است و تلاش ما برداشتن قدم هایی هر چند کوچک در راستای اهداف شما است.

نمونه ای از اسلاید های پاورپوینت آگورافوبیا

پاورپوینت آگورافوبیا

پاورپوینت آگورافوبیا

پاورپوینت آگورافوبیا

فهرست مطالب اسلاید های داخل پاورپوینت

  • آگورافوبیا چیست؟
  • معنی واژه آگورافوبیا
  • علائم آگورافوبیا
  • آگورافوبیا همراه با پنیک
  • علت بروز آگورافوبیا
  • تشخیص آگورافوبیا براساس DSM
  • نحوه درمان آگورافوبیا
  • پیشگیری از آگورافوبیا
  • آگورافوبیا چقدر رایج است؟

دانلود پاورپوینت آماده آگورافوبیا

آگورافوبیا یکی از انواع اختلال‌های اضطرابی است. افراد مبتلا به این اختلال از قرار گرفتن در مکان‌ها یا شرایطی که به آن‌ها احساس گیر افتادن و درماندگی می‌‌دهند، می‌ترسند. ترس اصلی آن‌ها این است که در صورتی که اضطراب آن‌ها تشدید شود و نیاز به کمک داشته باشند، هیچ راه آسانی برای فرار از موقعیت یا کمک گرفتن از دیگران وجود نداشته باشد.

اکثر افرادی که آگورافوبیا دارند، پس از یک یا چند «حمله هراس» به این اختلال دچار شدند. حمله هراس، نوعی حمله اضطرابی است که طی آن فرد در عرض چند دقیقه اضطراب بسیار شدیدی را تجربه می‌کند، به‌طوری که فکر می‌کند در حال مرگ است. در چنین حالتی، فرد مبتلا به آگورافوبیا می‌ترسد که دوباره حمله هراس را تجربه کند و دسترسی به کمک نداشته باشد، در نتیجه از مکان‌هایی که ممکن است باعث اضطراب او شوند، اجتناب می‌کند.

در زبان یونانی باستان آگورا به معنی «بازار» و فوبیا به معنی «وحشت» است. به همین علت آگورافوبیا در لغت معنای «وحشت از فضاهای باز، بزرگ و عمومی» دارد و گاه به عنوان «بازارهراسی» نیز ترجمه می‌شود، اما باید دقت داشته باشید که امروزه مفهوم آگورافوبیا فقط وحشت از فضای باز نیست، بلکه به سختی‌های بالقوه آن (مثل پیدا کردن راه خروج) اشاره دارد.

علائم آگورافوبیا

  • ترس از ترک خانه
  • ترس از جمعیت یا منتظر ماندن در صف
  • ترس از فضاهای بسته، مثل سالن تئاتر، آسانسور یا راهروهای تنگ
  • ترس از فضاهای بسیار بزرگ، مثل پارکینگ‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • ترس استفاده از حمل‌ونقل عمومی، مثل اتوبوس، مترو، هواپیما یا قطار
  • ترس از دست دادن کنترل در فضاهای عمومی
  • احساس انزوا و جدایی از دیگران
  • احساس اینکه محیط اطراف یا بدن آن‌ها واقعی نیست.

توضیحاتی درباره پاورپوینت آماده

این پاورپوینت در قالب pptx. یا همان ppt. قابل دانلود می‌باشد. پاورپوینت آگورافوبیا در محیط Microsoft Powerpoint طراحی شده و در ۲۰ اسلاید در اختیار شما قرار داده شده است. کیفیت و صحت اطلاعات مربوط به این پاورپوینت توسط تیم نشریه فارسی درس تایید شده است و شما با چند کلیک می‌توانید به راحتی این پاورپوینت را دریافت کنید. درصورت بروز هرگونه اشکال می‌توانید با ما در تماس باشید.

Agoraphobia powerpoint – slide – presentation

1 دیدگاه برای پاورپوینت آگورافوبیا

  1. مجموعه فارسی درس

    لطفا دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

محصولات مرتبط با این محصول

پاورپوینت جنگ چالدران

پاورپوینت جنگ چالدران

پاورپوینت جنگ چالدران با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
پاورپوینت درباره تیمور لنگ

پاورپوینت درباره تیمور لنگ

پاورپوینت درباره تیمور لنگ با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان
قالب پاورپوینت آماده رایگان کروموزوم

قالب پاورپوینت آماده رایگان کروموزوم – قابل ویرایش و رایگان

قالب پاورپوینت آماده رایگان کروموزوم با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت آماده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 0تومان
پاورپوینت معاهده ارزنه الروم

پاورپوینت معاهده ارزنه الروم

پاورپوینت معاهده ارزنه الروم با فرمت .pptx و بصورت zip شده قابل دانلود است. بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اورجینال 79,000تومان