ورود و عضویت
0
سبد خرید خالی است.

معرفی حرفه ای ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت

آموزش پاورپوینت مجموعه فارسی درس 11 شهریور 1401
معرفی حرفه ای ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت

پلاگین و افزونه های پاورپوینت، از جمله متعلقات اضافی می باشند که می توانند در افزایش سطح کیفیت یک پاورپوینت، بسیار موثر واقع شوند. در واقع افراد علی الخصوص دانشجویان، برای دستیابی به کیفیت بالاتر، اقدام به دانلود افزونه پاورپوینت می کنند. علاوه بر افزونه، دانلود پلاگین های پاورپوینت نیز می تواند در دستیابی به بهترین کیفیت، کمک شایانی به ما کند. در این مقاله، می خواهیم با هم این افزونه ها و پلاگین ها را بررسی کنیم و حرفه ای ترین آن ها را معرفی کنیم. اگر علاقه دارید بدانید این موارد چه می باشند و چگونه می توانند با ما کمک کنند، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پلاگین و افزونه های پاورپوینت

در ابتدا، می خواهیم عنوان کنیم که پلاگین و افزونه های پاورپوینت چه می باشند. درباره این موضوع که نرم افزار پاورپوینت، یک برنامه فوق العاده کاربردی و مفیدی می باشد، اصلا شکی نیست. موضوع اصلی زمانی وارد می شود که بدانیم این نرم افزار پس از گذشت سالیان سال از تولید آن، کمی قدیمی شده و نیاز است مقداری بروز شود. همین موضوع باعث شده است افراد و شرکت های مختلف، دست به ابتکار بزنند و پلاگین و افزونه های پاورپوینت را تولید نمایند. در واقع این پلاگین ها و افزونه ها، مواردی می باشند که به عنوان یک ابزار جداگانه، به پاورپوینت متصل می شوند و این امکان را به مخاطبین می دهند تا بتوانند از ابزار های بیشتری برای تولید یک پاورپوینت مناسب، بهره مند شوند.

معرفی حرفه ای ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت

بهترین و حرفه ای ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت

به دلیل کیفیت بالا و تنوع ابزاری که در این پلاگین ها و افزونه های پاورپوینت وجود دارد، افراد زیادی ترغیب به استفاده از آن ها شده اند. همین موضوع، باعث شده است افزون ها و پلاگین های کارا تری برای این اپلیکیشن ساخته شود. در ادامه می خواهیم بررسی کنیم که بهترین این افزونه ها کدام می باشند و چگونه کمکی به ما در انجام یک پروژه پاورپوینت می کنند. با ما همراه باشید.

افزونه Flevy

نخستین افزونه معرفی شده در این قسمت، Flevy می باشد. بوسیله این افزونه، شما می توانید به فلوچارت ها و نمودار های بیشتری دسترسی داشته باشید. تنوع در ایجاد نمودار ها و سبک جدیدی از آن ها، از جمله ویژگی های افزونه Flevy می باشد.

پلاگین و افزونه های پاورپوینت

افزونه Stamp

یکی از پراستفاده ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت، Stamp می باشد. این افزونه، باعث می شود بتوانید به راحتی به یک فایل ویدیویی، زیرنویس اضافه کنید. بسیار پیش آمده که افراد برای اضافه کردن یک زیرنویس درون پاورپوینت، به برنامه های جداگانه و دیگری روی آوردند. جالب است خود پاورپوینت همچنین مزیتی را ارائه نمی کند. بنابراین اگر یک فایل ویدیویی دارید و می خواهید زیرنویسی به آن اضافه کنید، بهترین راه، استفاده از این افزونه می باشد.

پلاگین و افزونه های پاورپوینت

افزونه Perspector

استفاده از تصاویر سه بعدی، گاها در افزایش جذابیت پاورپوینت، تاثیر زیادی دارد. در برنامه پاورپوینت، بخشی وجود دارد که می توان در آن از این تصاویر استفاده کرد. البته که این بخش به دلیل کیفیت پایین، آنچنان که باید و شاید نمی تواند مشکل مخاطب را حل نماید. در این زمینه، می توان از افزونه Perspector بهره برد. بوسیله این افزونه، می توانید تصاویر سه بعدی زیبایی ترسیم نمایید و از آن ها در پاورپوینت خود، استفاده کنید.

افزونه Participoll

از جمله پلاگین و افزونه های پاورپوینت که نصب آن تا حدودی الزامی می باشد، Participoll می باشد. اگر در فایل خود نیاز به ارائه نظرسنجی دارید، باید این افزونه را نصب کنید تا بتوانید به راحتی برای مخاطبین خود، نظرسنجی ارائه دهید.

افزونه Office Timeline

افزونه Office Timeline برای اضافه کردن تایم لاین کاربرد دارد. در واقع اگر نیاز دارید یک جدول زمانی ترتیب دهید و بوسیله آن، داده های خود را اضافه کنید، می توانید این افزونه را نصب کنید و از آن بهره مند شوید.

معرفی حرفه ای ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت

افزونه Snagit

یکی از مواردی که ارائه دهندگان به دنبال آن در میان پلاگین و افزونه های پاورپوینت می باشند، ابزاری است که بوسیله آن، بتوان ارائه را ضبط و ثبت کرد. این کار بوسیله افزونه Snagit قابل انجام است. معمولا اساتید یا دبیران می خواهند از ارائه خود فیلمبرداری کنند و آن را در اختیار دانش آموزان یا دانشجویان خود قرار دهند. آن ها می توانند بوسیله این افزونه، این فرآیند را انجام دهند. همچنین استفاده از این افزونه نیز بسیار آسان است.

معرفی حرفه ای ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت

افزونه Oomfo

برای ایجاد رنگ و روی جدید و زیبایی در پاورپوینت خود، نیاز دارید که از قالب ها یا نمودار های جذاب و جدید استفاده نمایید. این کار بوسیله افزونه Oomfo قابل انجام است. قالب های ارائه شده توسط این افزونه بسیار زیبا می باشند و می توانند نتیجه کار را تا چندین برابر افزایش دهند.

معرفی حرفه ای ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت

 

افزونه PowerPoint Lab

اگر نیاز دارید درون یک پاورپوینت، بخشی را به صورت نورافکن در بیاورید تا بیشتر از سایر موارد، مورد توجه قرار بگیرد، کافیست از افزونه PowerPoint Lab استفاده نمایید. بوسیله این افزونه، قادر خواهید بود متن مورد نظر را در کمترین زمان تبدیل به حالتی کنید که قصد آن را دارید. علاوه بر این، این افزونه می تواند انیمیشن، تصاویر جذاب و … را نیز به فایل مورد نظر اضافه کند.

معرفی حرفه ای ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت

افزونه Thor

اگر در ارائه خود، می خواهید از اسلایدی دیگر، مطالب یا عکسی را به اسلاید کنونی منتقل کنید، توصیه می کنیم از پلاگین و افزونه های پاورپوینت استفاده نمایید. در این زمینه، افزونه Thor بسیار کاربردی است. شما با نصب این افزونه، می توانید به راحتی از اسلاید یا صفحه ای دیگر، مطلبی را به اسلاید مورد نظر خود و بدون تغییر در موقعیت آن، انتقال دهید.

سخن آخر

همانطور که مشاهده کردید، پلاگین و افزونه های پاورپوینت، می توانند مانند ابزاری کارآمد و مفید به اشخاص در تولید یک پروژه جذاب و ایده آل، کمک کنند. این افزونه ها علاوه بر اینکه حجم کمی دارند، کارایی بسیار زیادی دارند و می توانند شخص را در کوتاه ترین زمان، به بیشترین امتیاز برسانند.

در این مقاله سعی شد مهم ترین و حرفه ای ترین پلاگین و افزونه های پاورپوینت معرفی شوند. استفاده از هر کدام از این افزونه ها و پلاگین ها، می تواند شخص را در رسیدن به یک پروژه هیجان انگیز، یاری کند. در انتهای این مقاله، امیدواریم از خواندن آن رضایت خاطر داشته باشید و این مقاله توانسته باشد اطلاعات مفید و هیجان انگیزی را به شما مخاطبین عزیز، ارائه داده باشد.

شاید به این آموزش های پاورپوینت نیز نیاز داشته باشید:

دانلود رایگان آیکون برای پاورپوینت – بیش از 2000 آیکون رایگان

آموزش گذاشتن صدا بر روی پاورپوینت + تصاویر

آموزش اضافه کردن ویدیو در پاورپوینت – کاملا ساده و کاربردی

آموزش ثابت کردن فونت در پاورپوینت – ساده و کاربردی

آموزش حذف خط قرمز زیر کلمات در پاورپوینت

مجموعه فارسی درس

بزرگ ترین مجموعه پاورپوینت ایران

دیدگاهتان را بنویسید

preloader